Powered by Blogger.

MENJAWAB KATA-KATA LIAR OLEH GENG PAS REFORM

>> Monday, 22 February 2010

Apa tujuan sebenarnya mewujudkan pas reform,kononnya memperbaharui organisasi pas yang sedia ada...mencipta cerita-cerita yang di putar belit oleh media...terbaru geng-geng pas reform menelan hidup-hidup suara utusan meloya yang di akui sendiri oleh geng2 pas reform bahawa perlu boikot utusan dan berita hairan.

utusan yang farmous memutar belitkan kenyataan pembangkang berjaya menipu geng pas reform untuk terus menghetam pemimpin sendiri...terbaru kenyataan TGHH   tentang anjakan paradigma dalam umno...kalau bahasa kasar memakan kahak hijau sendiri selepas di ludah.

Umno terus bertepuk tangan ,sambil botol carlsberg kat tangan gembira apabila geng2 pas reform berjaya di perdaya oleh jenteranya...mungkin mereka berkata kita sekarang tidak perlu bekerja kuat untuk menyerang PR khususnya pas kerana mereka sekarang bertikam lidah sama sendiri.

Itulah di beri akal suruh berfikir sebab lembu pun ada otak...kalau pakai otak tanpa akal samalah macam lembu...Itu adalah realiti apa yang  berlaku pada geng2 pas reform...geng-geng yang tidak pernah hendak berfikir secara positif apa pimpinan buat untuk kebaikan parti dan umat islam...tidak pernah hendak belajar berprasangka baik sesama jemaah untuk kebaikan negara dan islam.

Menghentam apa saja tanpa usul periksa kononnya ada pemimpin pas hendak bersekongkol masuk umno...kononya ada pemimpin kita ada berjumpa dengan umno secara senyap2...woittt belajar lah dengan jemaah tabligh macamana tahap kesabaran jemaah ini...tanya macamana cara berUSLUB dengan orang kafir agar mereka memeluk islam.

Pernah ker geng2 pas reform ni belajar cara mendakwah orang yang jahil...takkan nak suruh mat rempit yang tak pernah sembahyang terus suruh pakai jubah dan serban...harakah sendiri menganjurkan futsal suatu masa dulu di ampang sport planet tidak pun mewajibkan pemakaian menutup aurat...dah nama gah harakah suatu akhbar gerakan islam dah tentu pemain dah tahu ini mesti menutup aurat...tapi alhamdulilah ramai yang menutup aurat memakai seluar panjang...dan kita pun tak mengahalau mereka yang memakai seluar pendek...woittt geng pas reform ini lah dikatakan cara berUSLUB

Salah ker ajak umno berbincang pasal permasalahan agama,ekonomi...jangan jumud sangat woi...konon nya kita tu baik sangat...islam kita dah sempurna sangat ker.
PAS Reform mungkin beranggapan PAS akan hanya berjaya bila mana dapat menjatuhkan UMNO dan bersama2 Pakatan Rakyat. Tapi tahukah kalian betapa sukarnya menjatuhkan sebuah parti Melayu yang sudah berakar umbi di sanubari umat Melayu itu? Adakah kau orang pasti, PAS dapat menubuhkan kerajaan yang islamik melalui kerjasama dengan parti2 seperti DAP dan PKR?

Bagi gua, adalah lebih mudah mendakwahkan UMNO daripada menjatuhkannya. Sebab itulah aku berani mengatakann, Prof. Harun Din dan TGHA seorang pemimpin Islam yang jauh dan tajam pemikirannya. Mana-mana pengikut setia PAS yang wala' dan memudahkan kerja2 Presiden.Kepada geng2 PAS Reform sebenarnya yang menyusahkan keadaan. Membuatkan PAS berpecah-belah, menyuburkan amalan fitnah dan berburuk sangka.

5 comments:

malik Monday, February 22, 2010  

daripada bahasa anda anda bukan seorang pendakwah tapi seorang pendakyah.

sukar jatuhkan parti melayu yang sudah berakar umbi di sanubari umat Melayu?

rupanya anda yg berotak lembu, rupanya anda golongan pengampu yang merosakkan jemaah.

kuasa Allah telah menjatuhkan kerajaan Firaun, Namrud, Abu Jahal dan Abu Lahab. Apa ada pada UMNO?

zargus2702 Tuesday, February 23, 2010  

-tak overdose ke bro telan pil wala byk2?..hahahaha..

ramzi Tuesday, February 23, 2010  

kah kah kah,lupa ke TGHA pernah mengkafirkan UMNO?sekarang nak dakwah plak?Ingat UMNO takda ulama su' ke? kalau UMNO nak, tak payah kita dakwah, dah lama dorang buat Islam. AMARAN: AMARAN: ANDA TIDAK TERSEDAR ANDA TELAH TERMAKAN AGENDA BN

Shahr Albatnani Tuesday, February 23, 2010  

Gerakan PAS REFORM memberi nafas lega pada UMNO dan BN. Mereka meruntuhkan PAS tanpa BERGAJI...Tahniah PAS REFORM...teringat PAS BARU yg ditubuhkan di Besut dulu-dulu...

Ketua Polis Wednesday, February 24, 2010  

kenepa perlu pas reform...adakah geng2 pas reform ahli pas?kalau ahli bukan macam ni tindakan sedara semua...kerana sedara semua tiada akhlak,husnu zon,dan menegur cara tak beradap...kehkehkeh...jangan lupa cakap pakai akal.

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER