Powered by Blogger.

UMNO bergaduh- Itu zaman kau gaduh dengan Leha

>> Friday, 11 May 2012

Umno Setiawangsa memaluk kan



Lawak bhai,, walaupun video ini agak lama bagi korang tapi bagi aku video ni baru. adus ada part aku pecah perut menahan telatah-telatah pejuang nasib orang melayu bergaduh kerana jawatan. Saya tak nak jawatan-jawatan bodoh ni...kahkahkah


Dibukit Jalil diorang tengah menipu umat melayu kononya umno membela nasib melayu mempertahankan islam dan raja2 tetiba aku plak terjumpa video ini adussss lawak apa kau buat apa ni leha "itu zaman kau gaduh dengan Leha" kahkahkahkah.Lihat Video ini

Read more >>

Read more...

Umno: Puluhan ribu, membela nasib melayu

Larian Sang Saka Bangsa


Saper nak percaya kata2 Ahmad Maslan, berita harian online pun tak suka dia ni, Puluhan ribu malam ni berhimpun tapi dekat maghrib ada lah admin terserempak van umnu duk atas jalan bukan nak menghala ke bukit jalil tapi menghala ke KL, shooping kot ramai plak satu van.

Geng bela lembu menteri bahan berjuta kamu letih berlari memenangkan penyangak,kalau kata bodoh kamu bangga..kahkahkah



























p/s Apa pun layan gambar dulu, duk tunggu tv3 lagi bagus boleh tgk video seks
Read more >>

Read more...

Ustaz glamour rupanya support BERSIH

Beri semangat ke anak muda

Kalau berdasarkan gambar bawah, korang kenal ker saper yang aku maksudkan? siapakah gerangan yang cukup glamour  walaupun bukan figure di media2 UMNO. jangan kata nak masuk dalam tv al hijrah yang dikenali  dengan islamic nya, dalam tv3 dalam rancangan al-kuliyah jauh sekali. ibarat mahathir dengan najib.

Klik gambar kasi besar

Nah video penuh, aku pun sendiri tak tahu Ustaz turun bersih, maksud aku dia turun sebelum BERSIH bermula , saja2 turun tengok gelagat anak muda, bagi semangat . Aku tahu hari tersebut beliau ada kuliyah di Masjid Taman Medan Petaling jaya.

video
Video ustaz
p/s BERSIh bersih bersih,pengerusi SPR ahli umno amacam, bersih ka?
Read more >>

Read more...

Siapa kenal mamat Special Branch ini?

Wowsssss hati gua  menyirap lagi di hari comel cam gini, dah la terlepas peluang pergi ke bukit Jalil  hari ini, hajat dihati aku nak bergamabar dgn datuk seri Rosmah selaku perdana Menteri dan di kesempatan itu gua nak cium tangan hishamuddin tun usin. menyirap ni menyirap ni pasal mamat ni wa tak habis lagi menyirap.

Ku hapuskan sirap hati gua sal tak leh pergi stadium nasional aku nak tunjuk kat korang kerja syaitan SB yang memukul orang awam seperti seekor anjing gile masuk kampung. aku nak kongsi satu video yang aku pastikan korang pasni mengidap sakit kencing manis dan darah tinggi.

kejadian ni aku tak pasti jalan mana, tapi y7ang aku berkeyakinan tinggi ini adalah peristiwa berdarah 28hb April lepas 2012, ini sah demonstran BERSIH kena pukul, itu jer aku boleh menyakinkan ko. tengok dulu gambar bawah ni mana tahu jiran rumah kau, mamat berseluar jeans pendek. mana tahu abang ayah atau abang ipar kau yang pukul budak bersih. cuba tengok betul2 tak nampak lu komen bawah k. stop

Klik gambar 

Bagi aku kejadian 428 sabtu lepas adalah peristiwa berdarah rakyat malaysia yang begitu tragis. video amat sedih di tonton dan langsung tidak sesuai di tayang depan budak2 sekolah,  ini yang aku puji tv3 sebab tak tayang video polis pukul sebab nampak ganas, video seks takper.

Cuma aku nak mintak nolong dekat korang mencari, mengenali mamat SB dan polis dalam video ini yang aku maksudkan, cuba cam betul2 kenapa tetiba seorang berpakaian preman di tengah2 lautan polis sedang menLAUK kan peserta bersih?

Klik gambar

Siyes bhai aku sendiri rasa tak puas hati tengok video ini aku sendiri rasa nak aishhh panasnya aku. Cuba tengok  gambar ni plak sebelum korang tengok video sepenuhnya? ini lebih jelas kot tapi sayang muka tak namapak, haran jaddah kata najib


Kepada blogger dan facebooker yang rasa diri anda bertanggungjawab menegakkan kan kebenaran jom sesama kiter cari si celaker ni, kiter kumpul maklumat sepenuhnya kita serahkan kepada yang bertanggungjawab, tugas kiter kasi maklumat, amacam ada bra ? kalu korang tengok gambar ni rasa macam tengok pompuan bogel aku rasa kau dah hilang rasa sifat prikemanusian atau kau berhati binatang. ermmm layanh video best

video

p/s tugas anda sebarkan bidio ni
Read more >>

Read more...

Apa yang tak kena dengan Karpal singh, bangang

Bila orang tak faham Islam bercakap


Rasa nak terbakar pun ada bhai bila baca ayat karpal singh di pagi2 jumaat  ni. Bagi aku mamat ni memang dari dulu buat hal. memang dari dulu sesaja nak bagi bonus kat United Myanmar National Oraganization, mamat nilah punca permasalahan dalam Pakatan rakyat. mamt ni juga terlebih law sangat sanpai banggang tahap Barisan Nasional.


Ok der aku sebenarnya bukan nak marah sangat kat si karpal ni, bikos memang dia non muslim so apa ada hal. selama 50 tahun lebih umno menjajah Malaysia brapa ramai non muslim mesia yang faham islam walaupun tak memeluk islam. beraapa ramai non muslim yang peluk islam kalau nak bandingkan dgn tertubuhnya PR ramai rakan dari non muslim PR yg faham islam cuma mamat ni sekor jer yang buat2 tak faham. bukti sini


Dalam rakan Pakatan rakyat hanya dia sekor memang keras kepala buat2 tak faham kononya perlembagaan sangat, isu hudud dikelantan dan terengganu tertubuhnya undang2 islam sebelum tertubuhnya Pakatan rakyat, itu karpal singh kena faham so kenapa buat2 bodoh , ini ko wajib kena terima.


Ramai non muslim khususnya cina penganut Budha faham dan hormat islam contoh seperti Lim guang eng, elok balajar dgn KM Penang, nampak susah sangat nak faham, nampak susah sangat nak cerdik kan diri, nampak susah sangat nak buang banggang dalam diri.


So bagi aku selagi mamat ni berada dalam Pakatan rakyat selagi tu menjadi huru hara lantas menjadi modal umno hari ini PAS takut DAP dan bla bla bla. so langkah selamat dan menyakinkan pengundi2 muda dan makcik felda yang terlebih melayunya elok lah kasi hantam ini malaun. 


p/s Masuk MIC jerlah karpal 






Read more >>

Read more...

Alat yang merunsingkan umno sudah siap sedia



Alat yang di janGka dapat mengesan pengundi2 hantu telah pun dilancarkan oleh Pakatan Rakyat. Alat ini dah tentu menjadi igauan kemarahan United Myanmar National Organisation.


Kepada sesiapa rasa rasa diri itu hantu Berubah lah niat anda semasa nak buang undi pru13 nanti. Aku bukan apa bimbang di general2 hospital Setiap negeri penuh dgn pesakit2 berstatus hantu.


Welcome pengundi2 hantu and welcome alatan hantu...k.b.t rembat sini



Published with Blogger-droid v2.0.4
Read more >>

Read more...

Hot...!!! Kepada rakyat Malaysia sila sebarkan hal ini





BORANG ADUAN KEPADA SURUHANJAYA SEKURITI

NAMA /
KAD PENGENALAN : …………………………………………………………………………………..

ALAMAT PENUH : ..............................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………......
Tarikh :

Kepada:
Datuk Ranjit Ajit Singh
Pengerusi
Suruhanjaya Sekuriti
3, Persiaran Bukit Kiara Tel : +603 6204 8777
50490 Bukit Kiara Faks : +603 6201 5078
Kuala Lumpur Email : cau@seccom.com.my

Datuk,
ADUAN BANTAHAN PENYENARAIAN FELDA GLOBAL VENTURES HOLDINGS BERHAD
KE BURSA MALAYSIA.

Saya seperti nama dan tajuk di atas, dengan ini membuat aduan tentang adanya unsur-unsur penyelewangan dan pernyataan yang mengelirukan dalam proses terbitan IPO FGVH serta proses menandatangani borang pinjaman bagi CIMB/MAYBANK/AFFIN BANK/OCBC BANK/BIMB/BANK MUAMALAT/AM ISLAMIC BANK.

2. Terdapat beberapa perkara yang menjadi persoalan dalam proses ini. Antaranya seperti dibawah:
a) Isi kandungan borang pinjaman tersebut di dalam bahasa Inggeris.
(Tidak munasabah bagi warga peneroka yang tidak faham bahasa itu)
b) Tiada tertulis jumlah pinjaman.
c) Ada tertera Felda Global Venture Holding (IPO)
d) Tiada penerangan secara menyeluruh apa tujuan tandatangan, isi kandungan borang pinjaman ini oleh pegawai atau pengurus kepada peneroka/anak peneroka.
e) Tidak dibenarkan bawa pulang untuk diberi kesempatan kepada para peneroka membawa dan merujuk kepada sesiapa yang lebih mengetahui.
f) Perkara ini juga telah difailkan dan dibawa ke mahkamah oleh para peneroka yang telah menandatangi IPO FGVH ini setelah mereka rasa tertipu.

3. Sehubungan itu, saya berharap agar semua perkara di atas dapat diambil perhatian oleh pihak Datuk untuk ditimbang dengan sewajar-wajarnya bagi membantah penyenaraian Global Ventures Holdings Berhad ke Bursa Malaysia.

4. Segala kerjasama daripada pihak Datuk, saya dahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

Yang benar;

……………………………………
( )
Peneroka / Penerokawati/ Generasi kedua Felda /lain-lain *sila potong salah satu

Ps- Sila ambil inisiatif hantar atau faks surat ini kpd Suruhanjaya Sekuriti selewatnya 15 Mei ini. Beramai2 bantah penyenaraian FGVH ke Bursa Msia. Sebarkan borang ini secara meluas. SELAMATKAN FELDA.
Read more >>

Read more...

Kalau Tear Gas Datang 10 Meter Apa Macam?


PETALING JAYA: Pihak media arus perdana terus menyembunyikan kisah mangsa tindakan agresif polis pada perhimpunan Bersih 3.0 meskipun seorang demi seorang mangsa tampil membuat pengakuan membongkar kezaliman pihak polis.

Kisah tragis tindakan agresif polis diceritakan oleh Pengedar Teh,  Lau Chee Sun, yang terkena tembakan canister gas pemedih mata dari jarak 10 meter sehingga mengakibatkan kecederaan di bahu kiri.

“Dalam keadaan sesak, tembakan dilepaskan dari bawah jambatan landasan kereta api. Saya melihat dua canister ke arah saya. Saya berjaya mengelak salah satu daripadanya.  Saya rasa pening dan mencari tempat berlindung.  Saya berjalan ke kedai mamak untuk menyelamatkan diri,” katanya.
Lanjut Di sini


Read more >>

Read more...

Seorang maut Sembilan Cedera Dalam Kebakaran Loji Pemprosesan Gas Di Dungun


Al-Fatihah

Mohd Zamri yang mengalami kecederaan parah, dipindahkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah untuk rawatan lanjut dari Hospital Dungun pada Khamis.


DUNGUN: Seorang pekerja kontrak maut dan sembilan lagi cedera dalam kebakaran di pusat pemprosesan gas di Loji Pemprosesan Gas (GPP) dalam kawasan Kompleks A milik Petronas di sini, Khamis.


Pekerja itu, Rosli Mansor, 31, disahkan meninggal dunia di tempat kejadian dalam kebakaran kira-kira 3 petang itu, menurut kenyataan Petronas Gas Berhad (PGB).


Menurut kenyataan itu, jenazah Rosli yang berasal dari Kuala Terengganu dihantar ke Hospital Kemaman untuk bedah siasat.


Seorang lagi pekerja Mohd Zamri Fithri Mat Nor, 25 berasal daripada Padang Pulut di sini yang mengalami kecederaan parah dengan 90 peratus bahagian badannya melecur, dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah untuk rawatan lanjut.


Lapan lagi pekerja yang cedera dirawat di Hospital Kemaman dan Hospital Dungun.


Menurut PGB, kesemua mangsa merupakan kakitangan kontraktor, Hyundai PFCE, yang sedang menjalankan kerja menyenggara di loji berkenaan.


Menurut kenyataan itu, kebakaran berjaya dikawal sepenuhnya kira-kira 3.30 petang dan PGB telah mengambil langkah sewajarnya untuk membantu mangsa dan keluarga mangsa yang terlibat dalam insiden berkenaan. Rembat sini
Read more >>

Read more...

Peniaga paling bodoh bagi aku



Tak kasar mana tajuk aku tu kalau nak dibandingkan kata najib tempoh hari di jengka. Yang mana ada akal dah tentu dapat pikir kalau orang ramai mesti jangan kata meniaga air nasi bla bla bla malah tandas awam pun laku der.


Asal bengap sangat ni. teori mana pakai ramai orang kena tutup kedai takut rugi. Nak meniaga sangat bodoh tu.


Arghhh tak kira alasan ko bagi oleh kerana kau tutup memang aku lebelkan kau kurang cerdik. Nak salahkan umno xboleh sebab spesis diorang memang macam tu. Memang kerja diorang membengapkan rakyat khususnya umat melayu.


Daripada ko meniaga depan rumah ambiga ada baiknya ko borong terus kat dia. Itu orang banyak wang loRrrrr.


Ermmmm sampai mampuslah melayu kena banggang dibkaum sendiri. Puih panas aku



Published with Blogger-droid v2.0.4
Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER