Powered by Blogger.

500 kecewa dan ditipu oleh PKR

>> Tuesday, 27 December 2011

Itulah tajuk yang menggemparkan buat ahli2 politik, Belum dapat kepastian lagi adakah betul ke 500 orang gerombolan kononya ahli PKR sebelum ini? perghhhhh ramai tu bhai.kalau betul ahli PKR memang goyang si Azmin anak ali ni...hahahahah anak ali lagi stopa dan hassan pun anak ali.


Den nak bagi petua kepada mana-mana makhluk spesis Ibrahim ali sebelum korang melompat seberang menyeberang mohon atau please la bagi alasan yang mengyakinkan aku sebagai blogger yang tak bertuan ni. sebab apo bhai, kalau lompat mesti meggunakan dua perkataan ni jer ker? "kecewa dan ditipu", apa yang megecewakan sangat ni dan apa yang PKR telah janji kat ekau jang?


Bukan pasal kecewa disebabkan tak dapat projek angkat sampah? bukan kerana ditipu tak dapat rembat projek cuci bus stop? Cuba ubah ayat skit sebelum korang mengambil acara melompat beramai-ramai ke lobang najis.


Ulasan: yang peliknya kat facebook umno bahagian gombak takdo plak update pasal isu besar ni. cakap siang tengok rosmah cakap malam untung2 dapat tidor kondo shahrizat...kahkahkahkah
Read more >>

Read more...

Benarkah umno besut derhaka sultan mizan??



BESUT, 26 Dis: PAS Besut melahirkan rasa dukacita dengan tindakan Umno bahagian yang mengibarkan bendera negeri separuh tiang sejak lebih seminggu lalu.

Yang Dipertua PAS Besut, Ustaz Wan Azhar Wan Ahmad berkata, tindakan mengibarkan bendera negeri Terengganu separuh tiang di pejabat Umno bahagian Besut itu tidak wajar.

Ini kerana, katanya di saat seluruh rakyat jelata gembira dengan keberangkatan pulang Sultan Terengganu, Tuanku Mizan Zainal Abidin kembali memerintah negeri tindakan tersebut amat dikesali.

“Ini tidak harus berlaku di saat seluruh rakyat negeri ini bergembira dengan kepulangan Tuanku Mizan Zainal Abidin untuk kembali memerintah Terengganu, setelah menamatkan tempoh pemerintahan baginda selama sepenggal sebagai Yang di-Pertuan Agong ke 13,” katanya.

Menurutnya, Umno BN bersikap hiporkrit apabila melenting marah ketika seorang mahasiswa yang berdemonstrasi bertindak menurunkan gambar Datuk Seri Najib Tun Razak tetapi membisu berhubung bendera Terengganu dinaikkan separuh tiang itu.

“Saya tidak fikir Ketua Umno Bahagian Besut tidak nampak bendera Terengganu berkibar di separuh tiang di hadapan pejabatnya di tengah-tengah bandar Jerteh dalam tempoh waktu yang agak lama.

“Saya juga tidak terfikir bekas Menteri Besar Terengganu (Idris Jusoh) itu tidak dimaklumkan tentang kepulangan Tuanku Sultan Mizan yang telah kembali memerintah Terengganu,” ujarnya.

Katanya, PAS Besut menasihati kepimpinan Umno bahagian agar segera mengembalikan semula bendera negeri Terengganu pada kedudukan asal dengan baik.[harakah]

Ulasan:Apakah motif sebenar yang dimaksudkan oleh umno besut menurunkan bendera negeri separuh tiang? adakah mereka tahu maksud menurunkan bendera negeri separuh tiang? apakah masih ketidakpuasan hati umno besut terhadap tuanku diatas kes Idris Jusoh tak dicalonkan menjadi MB? dalam isu derhaka pada sultan benda ni bukan perkara baru malah umno sudah terkenal satu malaysia.
Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k