Powered by Blogger.

JALAN SELAMAT HANYA KAU WAHAI GEROMBOLAN

>> Wednesday, 16 December 2009

                              AMOI PHO CHU KANG KANG...KAHKAHKAH



PUTRAJAYA: Isteri Menteri Kesihatan disoal siasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) selama kira-kira empat jam, semalam, berhubung dakwaan menerima sebuah kenderaan mewah berharga hampir RM600,000 sebagai hadiah hari jadi, Januari lalu.

Datin Seri Lee Sun Loo hadir di Ibu pejabat SPRM di sini, mulai jam 10 pagi hingga 2 petang untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan kes berkenaan.

note:-
huhuhu memang cekap betul suruh hang jaya ni buat kerja...!!!
suami baru letak jawatan terus pi siasat...!!!
kalah fbi,..!!!
pas ni tim gerakan pulak kan...!!!
udah ada skrip kat putrajaya...!!!
jalan penyelamat masuk gerombolan balik...!!!
siasat sampai setle...!!!
ini kes bukan gerombolan...!!!
ini kes lawan gerombolan...!!!
patut disiasat sampai ke lubang hidung hishamudin...!!!



Read more >>

Read more...

LAGI BERITA KELUAR PARTI

                            TOPEK KEHABISAN MADU




KUALA LUMPUR: Naib Presiden Gerakan, Huan Cheng Guan sebentar tadi mengumumkan meletakkan jawatan dan keluar daripada parti itu berkuat kuasa serta-merta.

Dalam sidang akhbarnya di lobi Parlimen, beliau membayangkan kemungkinan akan menyertai Parti Cinta Malaysia (PCM).

Katanya, beliau membuat keputusan keluar Gerakan kerana tidak lagi diberi peluang untuk menyuarakan masalah dan pendapat ahli dalam parti itu.


note:-
merajuk la sudah merajuk membawa hati...!!!
hati dibawa siapa peduli...!!!
perit rasanya bila air tebu diambil org...!!!
tinggallah hampas didalam bakul jog...!!!
wakakaka....lepas sekoq2 berambus dari gerombolan...!!!
siapa lagi nk berambus dari gerombolan boleh jumpa PAK BRAHIM...!!!
wakakaka borang bertimbun-timbun yang belum diedar...!!!
kuli musang berjanggut elok bagi satu borang ...!!!
sebelum tok imam membaca talkin
Read more >>

Read more...

BINAWE PUNYA BIJAN

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak akan melancarkan secara serentak 50 Klinik Kesihatan 1Malaysia yang berkonsepkan mesra rakyat, 7 Januari depan.

Ia diumumkan Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tiong Lai, selepas melawat tapak klinik 1Malaysia, Pantai Dalam Kampung Kerinchi, di sini, pagi ini.

note:-
lancarkan...!!!
habis semua nak dilancarkan...!!!
projek ni brapa juta pulak nak lancar...!!!
komisyen berapa pulak nak lancar...!!!
bila nak swastakan kementerian kesihatan...!!!
antara projek yang telah dilancarkan:-
satu parlimen satu kem tentera...!!!
satu daerah satu industri...!!!
satu malaysia kena tipu....!!!
hihhiihi....!!!


Read more >>

Read more...

AKU MAHU NAJIB

                                                     HIDUP NAJIB

MP-MP PENYELAMAT KERAJAAN NAJIB:-



MP PAS

P008 Pokok Sena PAS Mahfuz Omar
P016 Baling PAS Taib Azamudden Md Taib
P057 Parit Buntar PAS Mujahid Yusof Rawa
P101 Hulu Langat PAS Che Rosli Che Mat


MP PKR

P052 Bayan Baru PKR Zahrain Mohamed Hashim
P058 Bagan Serai PKR Mohsin Fadzli Samsuri
P094 Hulu Selangor PKR Zainal Abidin Ahmad
P098 Gombak PKR Mohamed Azmin Ali
P109 Kapar PKR Manikavasagam Sundaram
P121 Pantai Dalam PKR Nurul Izzah Anwar
P124 Bandar Tun Razak PKR Abd Khalid Ibrahim


MP DAP

P043 Bagan DAP Lim Guan Eng
P046 Batu Kawan DAP P. Ramasamy
P049 Tanjong DAP Chow Kon Yeow
P050 Jelutong DAP Ooi Chuan Aun
P051 Bukit Gelugor DAP Karpal Singh
P103 Puchong DAP Gobind Singh Deo *
P122 Seputeh DAP Teresa Kok Suh Sim


MP BEBAS

P022 Pasir Mas Ibrahim Ali
P171 Sepanggar Enchin Majimbun @ Eric
P190 Tawau Chua Soon Bui


note:-
tanpa menafikan kewarakan sesetengah ahli parlimen PAS, melalui sistem demokrasi parlimen yang kita junjung, parlimen merupakan badan yang tertinggi yang bertindak meluluskan sesuatu rang undang-undang.

oleh itu, wajib setiap ahli parlimen PR hadir ke sidang parlimen yang diadakan 3 kali je setahun (siap dapat elaun lagi)

kerana terdapat segelintir ahli parlimen PR yang gagal menghadirkan diri, pengundian tersebut dimenangi oleh BN (baca:kerajaan)

jadikan ia sebagai pengajaran yang berguna dan mahal untuk semua wakil rakyat (samada parlimen atau dun)


terima kasih yb2...!!!
diatas kerana menyelamatkan kerajaan najib kesayangan semua...!!!
18 orang tak termasuk mp bebas ala2 al-katakri syabas diucapkan...!!!
diharap lepas ni jangan buat pc depan wartawan merapu...!!!
letih pengikut hampa nak jawab boleh pecah oooo...!!!
mark nama dan muka diorang...!!!
time ceramah berapi2 nak bungkus najib...!!!
time cam ni korang pulak buat hal...!!!
ada alasan yang munasabah atau uzur syarie ke...!!!
ada kematian orang tua itu boleh terima yb...!!!
jangan ada balik tidor main dgn anak bini dah la...!!! 
buat pengajaran yang amat besar pada pr...!!!
dan mungkin rakyat malaysia takkan lupa korang...!!!
sebab korang penyelamat kerajaan najib...!!!
memberi mandat setinggi-tingginya...!!!
yb semua balik cermin diri masing2...!!!
muhasabah diri cukup2...!!!
sejauh mana perjuangan kita...!!!
huhuhuhu....hidup najib.....lalalala...!!!
Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

KOLEKSI Abang k

BLOGGER