Powered by Blogger.

EGM MEMANG PERLU

>> Sunday, 13 December 2009

KOTA BARU, Dis 13 — Umno Rantau Panjang bergolak kembali dengan sebahagian ahli jawatankuasa bahagian itu mendesak Ketuanya Abdullah Mat Yasin supaya melepaskan jawatannya segera.
Desakan itu dibuat ekoran kegagalannya merungkai kemelut yang dihadapi sejak setahun lalu.
Antara punca kemelut mengundang rasa tidak puas hati ialah pemecatan 34 penghulu di bahagian tersebut tanpa sebarang notis.
Anehnya, tiba-tiba kini dilantik penghulu baru,kata seorang ahli jawatankuasa Yaacob Junoh.

Difahamkan pemecatan 34 penghulu terbabit berlaku pada Jun 2008.

                          INGAT KAN DALAM STADIUM JE ADA FRU




nota:-
sepak terajang,gomo,baling...!!!
yang bodoh sangat duk dalam gerombolan tu pasal apa...!!!
gila pangkat,gila projek,gila duit...!!!
dan gila babi...!!!
makan banyak sangat kot...!!!

patut kena pecat la...!!!
tunggu berita tiga suku ada kuar sok...!!!
Read more >>

Read more...

SAMSENG MELAYU

DENGAR MESTI KECUT TELOQ
 
KULIM, 13 Dis: Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada sesiapa sahaja yang cuba menyentuh Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat akan mendapat tentangan hebat daripada ratusan ribu rakyat yang menyokong beliau.

Menurut Anwar lagi dalam isu yang menyentuh kedudukan Nik Aziz sebagai Menteri Besar dan keupayaan beliau mentadbir negeri Kelantan tidak harus dipertikaikan oleh Umno dan Barisan Nasional.

"Saya ingatkan kepada semua sekiranya Tuan Guru, Datuk Nik Aziz disentuh oleh mereka kita tidak akan teragak-agak untuk bangun bukan saja daripada Kelantan malah Kedah dan seluruh negara akan turut sama mempertahankan Tuan Guru kita.
 
nota:-
gerombolan tanya tok guru tu apa...!!!
malaun tanya ulama tu apa...!!!
bagus2 depa pun tak tahu menatang apa...!!!
depa tahu ada duit baru lawan tok guru...!!!
ada duit baru suruh TGNA letak jawatan...!!!
ada pitih baru buat demo...!!!
lembuno mesti sedih dgr berita ni...!!!
bijan sape nak pertahan...!!!
mat pampers sape nk junjung...!!!
dulu kini dan selamanya ...!!!
duit..duit..duit...!!!
pitih..pitih..pitih...!!!
Read more >>

Read more...

AL-FATIHAH

KUALA TERENGGANU: Percutian tujuh sekeluarga dari Johor di Terengganu bertukar tragedi apabila seorang lelaki dan menantunya mati lemas ketika mandi di pantai Rantau Abang, Dungun, hari ini.

Ketua Polis Daerah Dungun, Superintendan Dahlan Mohd Noor, berkata kejadian berlaku kira-kira 11 pagi semasa Elias Ismail, 54, dan menantunya Badrisham Abd Majid, 29, serta anggota keluarga lain sedang mandi laut.


Beliau berkata Badrisham lemas akibat dipukul ombak dan bapa mertuanya cuba menyelamatkan mangsa namun gagal dan akhirnya kedua-duanya lemas.


"Gerakan mencari kedua-dua mangsa dilancarkan serta merta dan akhirnya pekerja chalet tempat mangsa tinggal semasa bercuti berjaya membawa kedua-dua mangsa ke pantai," katanya.


Elias yang beralamat di Batu Pahat Johor dan Badrisham dari Subang Jaya Selangor bercuti bersama lima lagi anggota keluarga mereka di Merantau Inn, Rantau Abang.


Dahlan berkata mayat kedua-dua mangsa dihantar ke Hospital Dungun untuk bedah siasat dan akan dibawa balik ke Batu Pahat hari ini.


Beliau turut menasihatkan orang ramai supaya berhati-hati semasa mandi laut di pantai Terengganu memandangkan ombak musim tengkujuh masih belum reda.
Read more >>

Read more...

SATU LAGI TUGAS SPRM

 ROMBONGAN BUKAN UNTUK PRK

nota:-
jom pakat ramai2 buat rombongan ke pengerang...!!!
ada badut buat koleksi pelik lain dari yang lain...!!!
pastikan jkkkkkk buat tempahan bas secepat mungkin...!!!
pergi jangan tak pergi sekiranya anda tidak mahu ketinggalan...!!!
andartu sedunia mesti bangga ...!!!
sprm naik honda samah macam siput babi siasat...!!!
of courses kereta akan ditangkap...!!!
owner terlepas macam hero kelantan...!!!
itulah kerja sprm ala2 gerombolan cap ayam...!!!






nota:-
sila hantar resume anda dgn segera...!!!
sementara monopose...!!!
untung sekiranya jadi suaminya...!!!
tapi anda harus ingat...!!!
anda mesti ada seni pertahankan diri...!!!
kalau tidak jangan mimpi la...!!!
anda mesti di queen control...!!!

Read more >>

Read more...

RASUAH DALAM RASUAH


 
                       INI BUKAN LAWAK INI BETU2 NAK MAKAN
                           


KLANG: Ahli Parlimen Kapar, S Manikavasagam hari ini membuat laporan polis mengenai dakwaan penyalahgunaan kuasa membabitkan seorang pegawai kanan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) berhubung pemberian kontrak bernilai RM7.5 juta.

Laporan itu dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD) di sini, jam 11.30 pagi tadi.

Dalam aduan itu, Manikavasagam mendakwa satu kontrak membuat pakaian seragam baru SPRM bernilai RM7.5 juta yang diberi kepada satu syarikat tanpa melalui proses tender terbuka. 

 
 
nota:-
macam mana yg dikatakan salah guna kuasa...!!!
mana mungkin tahi makan tahi...!!!
mana mungkin badan kerajaan buat kerja dajjal...!!!
sprm kan budak baik...!!!
polis pun makan rasuah...!!!
menteri gerombolan makan rasuah...!!!
imegresen salah guna kuasa...!!!
sapa lagi nak makan rasuah...!!!
sila datang isi borang di tingkat lapan pwtc...!!!
satu syarat wajib ahli umno...!!!
satu daerah satu industri...!!!
kaya la gerombolan bahagian...!!!
wakaka...!!!!

Read more >>

Read more...

DAULAT TUANKU

KLANG, Dis 12 — Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah melahirkan rasa bimbang terhadap situasi semasa di negeri ini yang didapatinya meletakkan agenda politik mengatasi agenda pembangunan negeri.

Baginda bertitah perkara-perkara kecil di negeri Selangor kadangkala dihebah dan diperbesarkan sehingga melampaui batasan dan menyebabkan rakyat di negeri itu menjadi keliru.

                  SAMBAL TEMPE SAMBAL TEMPE JANJI ROCK OOO...!!!!!!!


nota:-
ini bagus untuk umno ni...!!!

dengar wahai gerombolan sedunia...!!!
mb penyapu penyibuk,penyangak,penhgkhianat

cakap banyak sangat plaster dgn gam cap janapari...!!!
jangan indah kabor dari rhugpa wahai umano...!!!
sprm jangan cakap banyak...!!!
segera kan teoh beng hock...!!!
lu memang tin kosong...!!!
dengar titah tuanku...!!!
bagus juga kalau spr,sprm buka cawangan umno masing2...!!!
sebab lu orang memang pengecut,kaki bodek...!!!
kaki bangku !!!!!!!!!!wakakaka


Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k