Powered by Blogger.

GEREMBOLAN KINI MENYERANG KULI

>> Thursday, 18 February 2010

Cikgu Pa Nafi Ku Li ‘Kluk Klek’

 INI BUKAN KULI INI ADALAH KUALI


KUALI DI SEBALIK KULI

KUALA TERENGGANU – Setiausaha Agung PAS, Dato’ Mustafa Ali menafikan fitnah yang dilemparkan oleh Umno kepada Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah (Ku Li).

Beliau mendakwa Umno telah melancarkan serangan menuduh Ku Li tidak konsisten atau ‘kluk klek’ terhadap kes royalti minyak yang telah digantikan dengan ‘wang Ehsan’.

”Apabila kes royalti (minyak) di Kelantan rimbul, Tengku Razaleigh pergi ceramah di Kelantan, Umno marah habis,

”(kerana Ku Li) pemimpin Umno, ahli Parlimen Umno, beritahu (orang ramai) bahawa tuntutan (royalti) kerajaan Pakatan Rakyat Kelantan yang dipimpin PAS adalah betul, kerajaan Pusat tak betul,”katanya ketika menyampaiakan ucapan di Majlis Ceramah sempenah Nadwah Ulamak’ Kuala Nerus, baru-baru ini.

Menurut Dato’ Mustafa, walaupun tindakan Ku Li dianggap sebagai ‘lawan tauke’ namum Umno tidak berani mengambil tindakan disiplin keatasnya.

Oleh itu, katanya, Umno menuduh Ku Li ‘Kluk Klek’ kerana kata mereka, sewaktu kes royalti bertukar menjadi Ehsan berlaku di negeri Terengganu, Ku Li telah mendakwa kerajaan Pusat betul.

Justeru, selaku Exco yang terlibat secara langsung dengan kes tuntutan royalti di Mahkamah, Dato’ Mustafa menegaskan bahawa Umno telah mebuat tuduhan yang tidak betul keatas Ku Li.

”Dia (Umno) buat tuduhan yang tak betul, sebab waktu itu, walaupun Tengku Razaleigh pimpinan Umno, tetapi dia sanggup menjadi saksi kepada kerajaan negeri Terengganu,

”Nak menyatakan bahawa, perjanjian (akta Petroleum) itu ada, dia (Ku Li) juga salah seorang yang menjadi penandatangan, dan kerajaan Pusat tak betul,”jelasnya.

Katanya, beliau mahu membetulkan fakta supaya Umno jangan ‘sedap mulut’ menuduh Ku Li ‘kluk klek’ sedangkan ia tidak berlaku.buletinonline


Read more >>

Read more...

BILA UMNO BERDEMO MACAM NATANG

Kecoh kuala lumpur hari ini bila perarakan demontrasi di hadapan kedutaan australia bila negara barat itu mendesak kerajaan malaysia agar mengugurkan kes liwat DSAI.Perarakan yang di ketuai panglima gagah perkasa dari rembau iaitu khairy al-beroki dengan pengikutnya kira-kira 250 ekor.perarakan yang mendesak agar kerajaan dan parti pembangkang australia itu menarik balik kenyataan tersebut.

Wah datang dah hero-hero panglima melayu...ini demo berapa budget satu kepala...untuk satu kepala ahli perkid-da dah tentu rm 50...lepas lah top-up boh...kalau kelas lembu tarik hidung tak perlu mahal perabis beras jer... 
 
Dulu kami anti demontrasi...kami gelarkan mereka yang berdemo BERSIH itu berok-berok jalanan...mereka menggangu orang ramai,menghalang lalu lintas sehingga jalan sesak beberapa kilometer...mereka berdemo semata-mata menuntut pilihanraya yang bersih...dulu kami tersasur kata mengatakan mereka itu beruk mat derih...kini sebagai memohon maaf kepada pendemo BERSIH kami pula berdemo dan kini kami juga adalah berok dan lebih dari itu.
 
cuba korang cari mana hero dari pasir mas...ke penang dia sanggup berdemo oi...kat Kl wartawan lagi ramai mesti lah lagi menonjol raja lompat tu...lu tengok lu pandang betul2 di mana mereka tu letak kalimah "ALLAHUAKBAR"Belum lagi reda isu kalimah ALLAH melarang penganut kristian pakai di gereja2.kehkehkeh memang umno manusia yang tak berakal dah la bodoh jahil agama pulak...weh..weh lu umno lagi hina lagi cilaka dari kristian...lu letak nama ALLAH kat kaki lu je kan...woittttt  lu patut mengucap dua kalimah balik...woit pendemo celaka lu semua aqidah sudah terpesong...cepat-cepat cari itu noh badut atau harusanny....lu semua patut islam kan semula...kehkehkeh

kehkehkeh...alahai baiknya polis bila puak-puak haram jaddah ni berdemo...takkan bekerja untuk umno kot...bapak polis umno bayar gaji ker?samseng sangat ker umno tu...kehkehkeh opssss lupa gaji dah naik hilang lah garangnya tu yerrrrrrr...!!!


Dengar citer ahli parlimen BN ada berdemo mana  nya?seekor pun tak nampak...mana suami zizie izety...mana pergi ker jarjisan...mana sri gading yang hebat-hebat dalam parlimen...takkan jalan raya tak berani nak turun...poliskan u bela...water canon kan u top-up...kehkehkeh...indah kabor dari rhgupa...!!!aduihhh letih main dengan budak2 hingusan...lain kali nak berdemo invite budak2 unit amal woi...baru perjalanan lancar polis pun suka tak banyak kerja...sebab tu perut polis bulat-bulat...kehkehkeh...untuk melihat video KLIK

 
Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k