Powered by Blogger.

Hello...!!! Anak utara khususnya anak Kedah tunggu apa lagi?

>> Thursday, 17 May 2012

Orang sohor mari kampung demo tu. demo tu mari nak bagi ilmu akhirat bukan nak ajok demo terjerumus dalam kemaksiatan. insyallah tiada penari tiang pada program tersebut, insyallah tiada tarian seksi girl dalam kolam macam kat melaka itu hari. makcik pakcik utara Perlis penang kita2 pakat mai.


Amber boleh cakap macam ni jer, kalau tak mari tanpa uzur syarie memang rugi , barang sohor mari kampung demer. kepada aktivis2 dan pejuang agama Allah apo kata kita pakat2 fotostat flyers ini dan sebarkan di lokasi2 UMNo.muda-mudahan depa tu dapat petunjuk.


Bukan senang nak menjemput Ustaz Azhar Idrus dengan jadual kuliyahnya amat2  padat. so jangan lepaskan peluang keemasan cincin belian 24juta ini.


                                           Layan video joke jap


p/s Harap2 PERKASA, PEKIDA takdo masalah untuk menjaga keselamatan program malam itu.
Read more >>

Read more...

Tok Guru Nik Aziz Akan saman si penumbuk mata Anwar


Aku ingatkan lepas tumbuk Anwar Ibrahim pergi lah merantau2 mana-mana tempat bertaubat, rupa-rupanya Si Rahim ni bertapa nak mengeluarkan  fatwa Nik aziz kafir



KOTA BHARU- Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dijangka memfail saman tidak lama lagi terhadap bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor ekoran kegagalan menarik balik tuduhan terhadapnya sebagai 'bapa kafir'.


Semalam Lajnah Undang-undang dan Hak Asasi Manusia Pas Kelantan memberi tempoh 24 jam untuk Rahim menarik balik kenyataan dan memohon maaf secara terbuka kepada Menteri Besar Kelantan.


Pengerusi lajnah terbabit, Hisham Fauzi berkata, selepas peluang yang diberi untuk menarik balik kenyataan dan memohon maaf tidak dimanfaatkan, maka tindakan mahkamah perlu diambil.


"Tindakan saman juga akan dikenakan terhadap NST yang menyiarkan kenyataan bekas Ketua Polis Negara terbabit kerana belum melakukan pembetulan.


"Saman itu dibuat atas nama Menteri Besar sendiri. Kita juga sudah berbincang dengan pasukan peguam Lajnah Guaman dan Hak Asasi Manusia Pas Pusat," katanya di sini.


Bekas Ketua Polis Negara itu dalam kenyataan seperti dilapor sebuah akhbar berbahasa Inggeris semalam melabelkan Menteri Besar Kelantan itu sebagai 'bapa kafir' kerana dianggap mengelirukan umat Islam berhubung kenyataan wajib menyokong Bersih 3.0.


Sebelum itu Nik Abdul Aziz meminta rakyat keluar beramai-ramai pada himpunan Duduk Bantah pada 28 April lalu sebagai membantah ketidakadilan dan kewujudan daftar pemilih yang meragukan.


Hisham berkata, pihaknya terpaksa mengambil tindakan undang-undang ekoran peluang diberi semalam tidak dimanfaat sepenuhnya Rahim.


Sementara itu dalam perkembangan berkaitan Pemuda Pas Tanah Merah membuat laporan polis terhadap bekas Ketua Polis Negara itu di Ibu Pejabat Polis Daerah hari ini.


                                                    Firaun mengkafirkan nabi musa

Laporan berkenaan dibuat Mohd Darulhisham Kamaludin mewakili Pemuda Pas Tanah Merah.


Hampir 100 pemuda Pas Tanah dan AMK hadir bagi memberi sokongan. Turut hadir Anggota Parlimen Tanah Merah, Amran Abdul Ghani.


Petang semalam laporan serupa dibuat Pemuda Pas Pasir Puteh.


Sementara itu Pemuda Pas Negeri Kelantan mengutuk sekeras-kerasnya kenyataan Rahim dan menyifatkan bekas ketua polis itu seperti hilang kewarasan dan pertimbangan akal.


Ketuanya, Abdul Latiff Abdul Rahman berkata, sindrom hilang akal dan kewarasan seperti itu bukan perkara baru kerana Rahim pernah disabitkan kesalahan kerana menumbuk Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa bekas timbalan perdana menteri itu ditahan pada 1998.

Read more >>

Read more...

SPR Memang joker la wehhhh...!!!


Weh selagi UMNO dan rejim Barisan Nsional tak tumbang jangan kata nombor ic boleh dirembat malah lebih hebat dari itu umno boleh buat.saper tak kenal umno?  saper tak kenal yahudi? ermmmm dua kali lima...!!!



BATU GAJAH: Seorang wanita mendakwa dirinya hilang kelayakan mengundi apabila semakan di web Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia menunjukkan nombor kad pengenalannya dimiliki pihak lain.

Ketika membuat semakan, Puan Tamil Malar yang memiliki no kad pengenalan biru 750516-08-5360 terkejut apabila namanya tidak keluar tetapi yang dipapar adalah nama seorang lelaki Mansor Bin Jali.

Puan Tamil Malar menetap di DUN Tronoh, Parlimen Batu Gajah, Perak namun dalam semakan menggunakan no kad pengenalannya itu memaparkan beliu adalah pengundi di DUN Ayer Limau, Parlimen Masjid Tanah, Melaka.

Sementara itu, Adun Tronoh V.Sivakumar berkata, pihaknya hairan dengan kes yang berlaku itu sedangkan daftar pemilih dibuat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) perlu disemak dengan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).

"Terbukti  ada unsur-unsur  penipuan dalam pendaftaran pemilih.



"Saya memohon kepada Pengerusi SPR Malaysia untuk memberi penjelasan mengenai hal ini dengan segera," katanya dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily.

Menurut Sivakumar lagi, pihaknya kini sedang giat megesan 'pengundi hantu' yang mungkin wujud di Dun itu.

"Kami sedang membuat operasi  ‘Ghost Busters’ di DUN Tronoh dan dalam operasi ini kami berjaya megesan satu kes penipuan yang sangat nyata," katanya merujuk kepada kes Puan Tamil Malar itu. sini
Read more >>

Read more...

Wow...!!! bekas pegawai polis berpangkat tinggi tak masuk UMNO?

Ermmm


Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah dan juga bekas OCPD Dang Wangi Datuk Fauzi Shaari akan menyerahkan borang keahlian menyertai PAS dan satu majlis penyerahan borang keahlian akan diadakan dalam waktu terdekat. Syabas dan tahniah Datuk... Semoga dengan penyertaan Datuk, akan menyemarakkan lagi perjuangan menegakkan kebenaran dan menentang kebatilan.


Tahniah tahniah dan tahniah diucapkan, ermmm aku dah naik bengkak pun ada naik kusut kepala pun ada. time pencen baru berani nak declare nak sokong pembangkang. erm isu pegawai kerajaan masuk pas masuk PKR DAP ni gua kadang2 benci plak rasa.


Rilekkkksss.... dont be emosional der, sebenarnya aku faham mesti korang kata " ala biasa la pegawai tambah2 pulak pegawai berpangkat tinggi takkan masa ada jawatan nak masuk pas" masa dalam tugas kena ikut arahan walaupun arahan itu datang dari manusia yang zalim....weh, aku tak suruh masuk pas pun, cuma bila terima arahan dari umno sewaktu dalam tugasan berpada-padalah. tak kira parti semua rakyat kan so layan sama jelah.


cuba lihat video ni


Amacam polis yang kelas konstabel,koperal dan sarjan takkan bermati-matian nak jilat umno? contoh macai dalam video ini bermati-mati bekerja menjilat umno.


Teringat BERSIH teringat POLIS, teringat POLIS tetiba baran aku naik pada PDRM.


dan video ini


Apa-apa pun aku ucap tahniah buat pegawai ni, boleh dilabelkan berani juga lah sebab tak masuk umno.


p/s: Kalau masuk PKR sah dapat jawatan tertinggi dalam parti ni. maka jadilah macam Zahid Ibrahim.

Read more >>

Read more...

Kantoi tunjuk bontot rupanya DATUK Palsu


Nah...!!! baca, kantoi diri sendiri bukan orang pun dedah,kau sendiri 



Memalukan der bekas tentera yang tunggeng bontot depan rumah ambiga tempoh hari adalah dari kalangan berpangkat datuk palsu. Rembat sini

p/s Melayu yang memalukkan islam.

Read more >>

Read more...

Pernah teman zahida masuk duit 1juta dalam bank

Ini berita bukan dari utusan Meloya yang rakyat cerdik dah tak baca, ni berita bukan dari Harakahdaily, ini berita direct dari media independent, tak paksa korang percaya malah aku nak menghasut biar cerdik dalam membaca sesauatu isu, dan kaji jgn mudah percaya, sebab hari ini fitnah seperti makan nasi.


Ini pengakuan dari bekas pemandu artis bernama Zahida rafik kalau korang tak kenal individu tu sila tanya lebai google sebab dia je mempunyai kepakaran membantu korang mencari benda2 tersembunyi.

Kalau pendapatan macam ni wow. gua nak resign jadi jkk...kahkahkah.

Kepada Shafie apdal, ko tangung lah, kalau isu ini fitnah sila nafi kan dengan bukti, sebab banyak bukti telah dikemukkan oleh bekas pemandu Zahida. so jawab lah. Rembat sini

p/s: lagi sorang bakal tak dicalonkan pru13 


Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k