Powered by Blogger.

Wow...!!! bekas pegawai polis berpangkat tinggi tak masuk UMNO?

>> Thursday, 17 May 2012

Ermmm


Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah dan juga bekas OCPD Dang Wangi Datuk Fauzi Shaari akan menyerahkan borang keahlian menyertai PAS dan satu majlis penyerahan borang keahlian akan diadakan dalam waktu terdekat. Syabas dan tahniah Datuk... Semoga dengan penyertaan Datuk, akan menyemarakkan lagi perjuangan menegakkan kebenaran dan menentang kebatilan.


Tahniah tahniah dan tahniah diucapkan, ermmm aku dah naik bengkak pun ada naik kusut kepala pun ada. time pencen baru berani nak declare nak sokong pembangkang. erm isu pegawai kerajaan masuk pas masuk PKR DAP ni gua kadang2 benci plak rasa.


Rilekkkksss.... dont be emosional der, sebenarnya aku faham mesti korang kata " ala biasa la pegawai tambah2 pulak pegawai berpangkat tinggi takkan masa ada jawatan nak masuk pas" masa dalam tugas kena ikut arahan walaupun arahan itu datang dari manusia yang zalim....weh, aku tak suruh masuk pas pun, cuma bila terima arahan dari umno sewaktu dalam tugasan berpada-padalah. tak kira parti semua rakyat kan so layan sama jelah.


cuba lihat video ni


Amacam polis yang kelas konstabel,koperal dan sarjan takkan bermati-matian nak jilat umno? contoh macai dalam video ini bermati-mati bekerja menjilat umno.


Teringat BERSIH teringat POLIS, teringat POLIS tetiba baran aku naik pada PDRM.


dan video ini


Apa-apa pun aku ucap tahniah buat pegawai ni, boleh dilabelkan berani juga lah sebab tak masuk umno.


p/s: Kalau masuk PKR sah dapat jawatan tertinggi dalam parti ni. maka jadilah macam Zahid Ibrahim.

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

KOLEKSI Abang k

BLOGGER