Powered by Blogger.

Lagi perhimpunan aman tak porlu permit.

>> Saturday, 26 March 2011

Dijemput semuo hadir :-

Mat-mat rempit di alu-alukan,
Minat rempit ayuh skali dont pakai tight,
Dataran di tutup malam ni dan malam esok,
Jangan bimbang beb polis baik dua hari ni,
Permit lamo bonar dah lulus,
Peluang perhimpunan ini jangan lopeh beb,
Perhimpunan ini juga di sertai oleh najib UMNO dan pimpinan PR,
Event tak pornah berlaku sebelum dan selopeh merdeko beb,
Insyallah tiado  provokasi dari Special Branch,
Kalau ado memang SB mampos muko nak jadi BABI.








Silo ikut arrow ni beb kalau idok ekau sosat




Hari ini beb,rakan-rakan blogger di jomput hadir samo, boleh kito bergambar dgn ustaz jkk


Esok bhai, harap keduo perhimpunan ni dapat di meriahkan oleh jomaah UMNO dan PAS.
p/s:
Barisan kepimpinan Najib turut  hadir di temani oleh isteri tersayang,
Pembaco2 tv 3 dan kru2 berkenaan turut hadir,
Maso kito bergabung atas namo islam beb,
bik ekau janggan lari sudah ler.



!!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!
Read more >>

Read more...

Perhatian:Demo aman hari ini akan diadakan.

Jangan lupo hari ni bhai, perhimpunan baduk-baduk sarkis UMNO:-

Lokasinya: Di perkarangan Quality Hotel Shah Alam.
Tarikh      :  26 Mac 2011
Masa        :  12 tengahari datang dari jauh tak boleh jamak.

  Demo GAPS last month

Gagasan Anti Penyelewengan Selangor akan mengadakan demo aman mendesak agar Anwar Ibrahim meletakkan jawatan sebagai Penasihat Ekonomi Selangor berikutan tersebarnya kisah video xxx lelaki Y yang dikaitkan dengan dirinya.


Perhatian buat polis:-
Ingat ini perhimpunan aman,tak perlukkan permit,Jangan samo sekali bertindak di luar bidang kuaso,
ini perhimpunan untuk kebaikan negaro dari dirampas oleh kebenaran,
Jangan menangkap sesiapo pun hatta para demo mengutuk atau menghino polis,
Ingat,kito (polis) anjing suruhan umno,hanyo makan gaji buat apo disuruh,


p/s 
Perhimpunan ini di pantau oleh bik,
Perkida joint samo kalau tak bacul,
Perkaso dan Datuk 110% datang  kemari,
Makan minum disediakkan dan duit rm 50 sorang,
Kesemuo peserta leh joint dgn syarat kaki maki hamun,


!!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!




Read more >>

Read more...

Video Hot:Ceramah Gombak tadi polis penakut beb...!!!

Tengok camana negaro democrazy berparlimen...muahahahahaha




p/s
Golak bosar pencacai tengok bidio ni beb,berjayo juo polis menyekat Anwar dari terus berceramah tapi kemaraan rakyat polis tak leh sekat beb.Lihat cam mano anjing lari bilo tuan anjing lobih garang dari anjing bolaan.Gambar den pun ado dalam bhai....selamat mencari....muahahahaha

!!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!
Read more >>

Read more...

Berjayo den halau babi dan Anjing Najib ket Gombak beb

Beb,,ni bukan mesir,ini bukan Turnisia,tapi ini kat rumah gadafitunya...ngeh3



Ikut arahan tanpo usul peliksa, kalau disuruh jilat buntut Datuk trio torus  buet tanpo engkar sebosar zarah.
Perghhhhhhhhh best siot.sampai Taman melawati dah lah den sosat bhai, tersalah masuk jalan belakang ceramah ado juga polis buat road block.lu PRDM memang berjiwo najib. Ringan mulut den tanyo apek tuo berseluar pendek yang baru mulo nak masuk ket ceramah kiro2 110% kilometer.bla bla bla kiri kanan belakang dopan ket situ program ceramah.

Mak datuk den duduk negaro komunis ko apo?colah2 bangunan tak ponah2 polis buet road block ado bhai sekatan jalan.pusing memusing dapat parking baik punyo, den parking motor topi kudo putih 750cc bhai.Bro traffic den ucap jutaan trimo kaseh ket ekau bagi den parking sobolah,orang lain kahkahkahkah jauh parking.

Tak pornah den tengok mano-mano ceramah PAS atau snap polis macam nak sorang kampung memali.perghhhhh FRU aka semut kepalo merah dongan bersiap sedio menunggu arahan,polis preman dongan west den ghaso dalam kiro 20 orang kot.

Sampai-sampai Azmin ali MP Gombak berpidato dgn isu yang amat panas sobab tu polis ramai.DNA Datuk Najib Al-Tantuya,jubur saifol ,doktor sial,Bidio seks Trio bla bla bla.tak crito ekau dah tahu dongan isu semaso antaro isu yang di wirid oleh Abang Ummi Hafilda idaman datuk 110%.

Kabar berito DSAI tak dapat hadir kerano polis tak bagi ceramah.tut tut sampai dengan salam REFORMASI...!!! REFORMASI...!!! REFORMASI.torkojut jg den walaupun den biaso dgn datuk seri datang naik ko pontes.bukan nak cakap bosar tp itulah den memang konal rapat ANWAR cumo Anwar tak konal Den.

Torus abg Azwan Ali memberi laluan berucap memandangkan jam maso tu pukul 11.04 malam.berucap hampir 15 minit dgn segerombolan barua-barua umno Gombak buat embusssssss ,ramai siot.naik ko pentas cubo buat provok tp anak2 mudo memang hebat malam tadi..semakin di provok semakin rapat datang ke pentas membuatkan polis telur separuh masak.di gasak di provok anak mudo tak berganjak bhai,balik-balik anjing2 umno kono provok sehingga tak tahan di gasak oleh anak mudo sohinggo ko tepi  longkang.

Segalo mak nenek torbang,kayu, batu, kerusi sampai atas kepalo anjing2 umno.padam muko ekau barua.jangan kejutkan anak mudo sodang tidor bhai.sekali dio bangun polis lari beb.lawak hampir tak lawak polis preman tersilap tumbuk kawan sendiri polis.kahkahkahkah.

Pertengkaran dongan barua2 bik mama hampir stongah jam dengan tertangkap juga aktivis  kebenaran seramai 3 orang .Den ucapkan kepado anak-anak mudo yang berjayo menghalau babi-babi, anjing-anjing berkaki duo syabas beb.semangat ekau semuo di salute rakyat Mesia yang citakan kebenaran.

p/s
Kepado polis-polis yang bongap,sekolah tak tinggi dan kalau yg tinggi pun jangan jadi pencacai tukang makan tahi umno.Dongar botul-botul, jangan takut, ini bukan bidio seks Anwar.ini perlakuan sumbang mahram antaro Bik mama dengan Najib main belakang beb...kahkahkah


!!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!
Read more >>

Read more...

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

KOLEKSI Abang k

BLOGGER