Powered by Blogger.

Siapa kenal mamat Special Branch ini?

>> Friday, 11 May 2012

Wowsssss hati gua  menyirap lagi di hari comel cam gini, dah la terlepas peluang pergi ke bukit Jalil  hari ini, hajat dihati aku nak bergamabar dgn datuk seri Rosmah selaku perdana Menteri dan di kesempatan itu gua nak cium tangan hishamuddin tun usin. menyirap ni menyirap ni pasal mamat ni wa tak habis lagi menyirap.

Ku hapuskan sirap hati gua sal tak leh pergi stadium nasional aku nak tunjuk kat korang kerja syaitan SB yang memukul orang awam seperti seekor anjing gile masuk kampung. aku nak kongsi satu video yang aku pastikan korang pasni mengidap sakit kencing manis dan darah tinggi.

kejadian ni aku tak pasti jalan mana, tapi y7ang aku berkeyakinan tinggi ini adalah peristiwa berdarah 28hb April lepas 2012, ini sah demonstran BERSIH kena pukul, itu jer aku boleh menyakinkan ko. tengok dulu gambar bawah ni mana tahu jiran rumah kau, mamat berseluar jeans pendek. mana tahu abang ayah atau abang ipar kau yang pukul budak bersih. cuba tengok betul2 tak nampak lu komen bawah k. stop

Klik gambar 

Bagi aku kejadian 428 sabtu lepas adalah peristiwa berdarah rakyat malaysia yang begitu tragis. video amat sedih di tonton dan langsung tidak sesuai di tayang depan budak2 sekolah,  ini yang aku puji tv3 sebab tak tayang video polis pukul sebab nampak ganas, video seks takper.

Cuma aku nak mintak nolong dekat korang mencari, mengenali mamat SB dan polis dalam video ini yang aku maksudkan, cuba cam betul2 kenapa tetiba seorang berpakaian preman di tengah2 lautan polis sedang menLAUK kan peserta bersih?

Klik gambar

Siyes bhai aku sendiri rasa tak puas hati tengok video ini aku sendiri rasa nak aishhh panasnya aku. Cuba tengok  gambar ni plak sebelum korang tengok video sepenuhnya? ini lebih jelas kot tapi sayang muka tak namapak, haran jaddah kata najib


Kepada blogger dan facebooker yang rasa diri anda bertanggungjawab menegakkan kan kebenaran jom sesama kiter cari si celaker ni, kiter kumpul maklumat sepenuhnya kita serahkan kepada yang bertanggungjawab, tugas kiter kasi maklumat, amacam ada bra ? kalu korang tengok gambar ni rasa macam tengok pompuan bogel aku rasa kau dah hilang rasa sifat prikemanusian atau kau berhati binatang. ermmm layanh video best

video

p/s tugas anda sebarkan bidio ni

9 comments:

Blog Politikus Friday, May 11, 2012  

Salam admin, mohon exchange link dgn blog saya : http://blogpolitikus.blogspot.com/

Anonymous,  Friday, May 11, 2012  

salam abg..betul ke ni POLIS SB?sy takut ntah2 puak2 sblh ni je yg bt cmtu..abg ade bukti ke?xkn sbb sorang ni duk dkalangan POLIS abg cop dia 2 POLIS?kalo abg duk dlm sekumpulan org India,abg org india gak ke?pelik rsenye kn?cube abg pikir nape abg mengAPI2kan supaya org rmai mbenci Polis?sy slalu tgk abg sntiasa bdakwah dlm fesbuk tp tau ke yg abg jd BATU API gini abg jatuh pringkat ape dlm islam?demi POLITIK,xkan dgn mburuk2kn org Islam lain tu satu pejuangan abg?tu ke acuan ISLAM dr pandangan abg?sy kesian kpd POLIS sbb stau sy tugas mreka lg mulia,sebelum btugas mreka smua berdoa juga spt mana abg kluar mbantu BERSIH..sy rasa dlm hal ni KETUA yg memainkan peranan,sbb GAGAL dlm mjaga adab smasa phimpunan tsebut,bukan ke spatutnya phimpunan ni DUDUK kn?nape smasa KETUA 2 smpai smua bdiri dan mbuat provokasi melampau?

Jkkk Money Courtesy Friday, May 11, 2012  

politik itu pentadbiran, takkan aku nak cakap mamat tu tukang sapu duk menyibuk. kau polis ker?

Anonymous,  Friday, May 11, 2012  

agak2 boleh ke klau orang awam g pukul orang time polis ramai2 camtu? cer try g pukul nk tau jd cmne..

Anonymous,  Friday, May 11, 2012  

NAMAKU MANUSIA YANG MEMBUKA MATA.

buat anon yang 1st tu, kau ni berat sebelah atau buta kot, kalau kau peragut berdiri tengah2 polis yang ramai tu kau berani lagi ye nak pi ragut orang kat situ.. kalo nak backup polis pun kau spin lah tuduhan penulis dari SB kepada perusuh yg gangster buat provokasi supaya PRO-BERSIH boley tuduh itu sb yg menyamar.. KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH.

Anonymous,  Saturday, May 12, 2012  

so mmg sah la abg JKKK ni BATU API...sbb demi cita2 politik, mgunakan Al-Quran sbgai penarik utk org lain LIKE FB abg kan?supaya dakyah temberang abg leh abg putar belitkan agar abg org akan mbenci POLIS dan parti kerajaan la kn?hina abg pd mata sy org mcm ni...ISLAM suh kita mengAPI2kan ke sifat cmtu?
utk NAMAKU MANUSIA YANG MEMBUKA MATA-plak,sy xbuta pn abg..sy xsokong parti mana2 pn dan juh skali sy nk berat sebelah,sbb POLIS adalah POLIS...diorang manusia gak so smua mnusia ptt dilayan sewajarnya...melalui video yg di uplod pn sy xcaye xkn tetibe POLIS nk btindak kasar kalo xder sebab?lain la kalo diorang gile tp xkan sampai semua POLIS yg jaga phimpunan tu giler?sy takut ni adalah sebahagian daripada fitnah je sepertimana Firman Allah bermaksud: “Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)..sy xsuka bckp kburukn org lain tp diri sndiri pn xbetul…sy minta maaf sekiranya sy ada terkasar bahasa abg ye..sy minta maaf…

Anonymous,  Sunday, May 13, 2012  

“Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6).
adakah pihak polis selidik dahulu sebelum bertindak?
disbbkn POLIS tu manusia la, mudah dipengaruhi oleh sentimen2. sbb da ditanamkan dlm hati mereka peserta2 Bersih adalah PESALAH (wlupun hakikatnye x bersalah) maka ini la yg terjadi... sbb Polis2 ni da anggap mereka (peserta bersih) ni bersalah sejak mula lagi sblm terjadinya provokasi. biler Polis ni x suka pada org yg berdemo, so rase2 ape yg jd? cuba kita sendiri pikir, kita x suka pada seseorg, ape yg kite buat atau anggap pada org tu? mesti la kita benci @ menyampah. So, biler dapat peluang? kita pukul? kita maki? same juga situasi pada aritu... apa lah salahnye kalau pada hari kejadian, polis pakat ramai2 kawal diorg n kawal jalan utk diorg kumpul kt dataran... tp x, nk juga guna kekerasan, blok diorg... xnk bg lalu... klu alasan dataran xleh guna, kenapa x bg guna? kn ke dataran tu tmpt rakyat BERHIMPUN...? so awal2 da tau sape yg cetuskan provokasi...(x bg guna dataran). polis pun da tau, sejak dr bersih 1.0 lg, diorg akn menuju ke dataran, pastu 2.0 pn sama. mesti la 3.0 pn same juga tmptnye... kenape still xnk bg? kn ke namenye provokasi tu? rasenye klu, bg guna dataran n polis kawal laluan ke dataran...provokasi pun xkn wujud... pada polis2 tu pn bkn nye bsalah sepenuhnye, mereka ikut arahan kan... arahan dr sape sebenarnye??? sendiri pikir...
kite renungkn sejenak, klu kite ni org yg memerintah, dan kite x suka pada org yg berdemo yg nk hantam pimpinan kite... rase2 ape yg kite nk buat utk halang demo tersebut??? jgn lupa kuasa ditangan kite (org yg memerintah)... so, fikir secara waras n rasional...
wassalam.

Anonymous,  Monday, May 14, 2012  

Memang la kerajaan suruh polis tu.. tp salah polis 2 jugak.. aku bagi contoh la.. mak bapak kau x bagi kau solat.. then Tuhan ko perintah kan ko solat wajib 5 kali sehari.. situasi sekarang kalu ko x ikut ckp mak bapak kau ko derhaka dengan diorang.. kalau ko x ikut cakap Tuhan ko ko derhaka ngan Tuhan.. Ko kena pikir la Mak Bapak ko dengan Tuhan sape lg besar? Eh.. benda simple la.. x susah pun.. bukak la mata tu luas2.. bagi aku perhimpunan bersih neh dua dua pihak salah.. kerajaan salah sbb nk jd penipu.. pembangkang pun salah sbb mencampuri politik sebahagiannya.. tp perhimpunan bersih x salah.. perhimpunan nak menuntut keadilan.. kalau niat kau betul demi Allah ko dah x sanggup x redha tgk org lawan Tuhan memerintah ko pergi perhimpunan tu ko behave proper then bantah cm2 la the best way.. sbb 2 la bab dorg ckp there's no point to vote if everything has been rigged.. tegor baik2 dorg x peduli bwt xtaw je then berhimpun bantah la the best way.. kalu ade org bodoh ckp "knp pas xbwt smayang hajat je?" yang neh ckp kt die dah bwt da smayang hajat.. pas2 tanye die orang perang smayang hajat je ke? pas2 ape guna Tuhan ko bagi ko kaki tangan kalu kaki tangan badan sehat ko x ingin nak tentang ketidakadilan dan kezaliman.. please la paham.. Tuhan kite 1 je nabi kite pn 1 je.. sy tulis neh utk saudara2 seaagama sy dan utk sy sendiri.. mintak maaf la kalau cara sy kasar atau sy ada sakitkn hati sape2.

Anonymous,  Thursday, May 17, 2012  

aah xkn lak meber g pkul member depan polis kn??? alahai nak api2 kan aper bukti dah ade... siasat je.. siap tutup muka... kalo ko main dota org akn ckp ko sohai noob cb.. nmpak sgt ko pon same.. ko pon ade pkul org jgk ke time tu.. nk cover line yer?

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER