Powered by Blogger.

CERITA PASAL BUDAK KELANTAN MURTAD

>> Monday 22 February 2010

Siapa tak kenal kelantan darul naim atau lebih di kenali darul pas.pergi lah pelusuk mana sekalipun samada luar negeri atau dalam negeri sekalipun mesti terselit budak kelantan kat tempat tu.budak kelantan yang terkenal dengan loghatnya yang pekat pada yang  tak biasa bergaul dengan mamat atau minah kelantan memang susah nak berbual.bahasanya yang terpekat di dunia sampai bergulung lidah nak mengejeknya.
Sifat orang kelantan yang lebih dikenali dengan kata lain iaitu perkauman yang kuat,tak per lah janji tak kacau periuk nasi orang,Budak kelantan yang suka merantau sentiasa membawa budu tidak kira naik bas atau jet pejuang F-5E budu tetap di dalam hati...kehkehkeh sebab tu lidah keras.Mana-mana budak kelantan yang merantau bercakap dalam bahasa luar kelantan akan di gelar kelantan murtad.

Lu tak cayer lu sentuh la budak kelantan sorang ...sat lagi satu bas depa mai serang hampa...itu lah budak kelantan menjaga keselamatan sesama kelantan...sebab itu depa ni bersatu hati dalam apa-apa hal...masa kan tidak pas dapat bertapak hampir 20 tahun...itu lah sedikit sebanyak aku nak belebel pasal budak negeri kenlantan ni.

Berbalik kepada kelantan murtad pada empat ekor kira pemimpin murtad kelantan iaitu raja lompat ibrahim ali setan,stopa mamat spek,menteri besar awang adek dan sekor ni datang dari hulu kelantan mana entah datuk mohd fatmi che salleh...ingat kan dapat datuk cerdik la dari A.samad said...rupa-rupanya bodoh macam raja nong chik.

woit mangkuk percaya lah kata aku yang tak masuk utusan meloya ni,rakyat kelantan lagi menyampah dengan hampa konon membodek kerajaan pusat dan memperbodohkan rakyat sendiri...dah terang lagi bersuluh memang royalti syaitan,kenapa nak jadi anjing kurap najib menafikan hak rakyat sendiri demi untuk anak cucu kamu juga.

Sekiranya dalam masa terdekat ada rakyat kelantan yang mati kelaparan ...empat ekor ni la pembunuh...tak payah tanya la kenapa...ini lah dajjal 2010 yang muncul di pantai timur...celako,celako memang celako.
Ingat lah rakyat kelantan kamu di tipu oleh pemimpin sendiri konon nya membela nasib rakyat pejuang hak rakyat...so untuk tindakan kamu wahai rakyat kelantan ingat lah dan pesan lah seluruh anak beranak kamu bahawa empat ekor badut ni lah sarkas yang merompak harta kekayaan negeri...untuk kenang-kenangan snaplah gambar empat ekoq badut ni buat lah memori untuk anak cucu cicit kita...bila anak cucu tanya ini lah tokoh pemimpin kelantan murtad yang membunuh rakyat sendiri.

Kepada empat badut sarkas sila keluar dari kelantan dengan segera bumi kelantan tidak dapat menerima kamu...masa kan manusia,anjing pun tak lalu nak menggigit kamu.

1 comments:

jalanhitam Tuesday, February 23, 2010  

aku paling benci politik... inilah politik.. tak kira pembangkang atau kerajaan...

tertalu senang menghina, melekehkan orang.... berkata barang yang tak pasti...

berjanji selalu bohong...
lawan akan tetap salah... kawan akan tetap benar...

lidah terlalu mudah membuat fitnah..

aku tertanya-tanya... bagaimana Rasulullah berpolitik??

Penuh lemah lembut dan berhikmah dalam perbuatan, kata-kata dan hujah..

tegas dan kuat bila berperang di jalan Allah...

Orang kita??? fikir-fikirkanlah...

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER