Powered by Blogger.

Memang sah Anwar pelakon tersebut

>> Tuesday 5 April 2011

Siapa mangkuk hayun ni?

Di fahamkan video mula tersebar kerana kantoi cctv.den dan rakyat mesia masih tak bodoh.Nak tanyo pencacai.siapakah lelaki misteri ini? dan den ghaso dia ni tak ubah sebagai pengarah filem blue merangkap orang kuat dalam konspirasi jahat ini.

cubo teko sapo ni?

Ucapan berkumandang dalam setiap blogger umno malam ni yang di wirid setiap pencacai najis.bermula malam ini lah umno mengajak seluruh khususnya umat islam melayu menonton bidio lucah.umnolah mendendangkan lagu ini supaya video lucah supaya dihalalkan dipertonton segenap lapisan masyarakat.


Permainan teka teki ini membuatkan seluruh umat melayu,cina,india iban, kadazan dan bla bla tertanya-tanya dan ingin rasa menonton adakah betul yang di pertayangkan di carcosa adalah ketua pembangkang.so tak pelik sekiranya anak-anak anda semua yang masih di bangku sekolah bertanya apakah itu seks? yang merupakan perkataan baru baginya,yang dulunya umno mengajar anak2 kita apa itu 'liwat' yang di ajar melalui tv1 2, dan 3 suku.

Politik hari ini yang sangat jijik yang cuba di terapkan oleh umno sehingga kita sendiri tak dapat mengawal anak2 kita dari terjebak sudah hilang kawalan.inilah yang cuba umno ajar kepada masyarakat melaysia tanpa di fikirkan apa kesan buruknya.Umno mana ada hairan kes buang bayi yang angkanya mencecah ratusan ribu, ada ke umno prihatin dengan kes murtad yang borang hingga mencecah tinggi bangunan KLCC?

SO kalau dalam kebelakangan tempoh tahun terdekat ini kalau ada kes rogol yang beratus kes jangan pelik sedara,itu kena tanya umno,umno segala-galanya menjauhkan rakyat dari islam.semakin ramai rakyat kenal islam itulah petanda umno akan tumbang.

Persoalan yang perlu dijawab oleh kaki-kaki dan penyebar-penyebar fitnah wahai OKU:-

1. Mengapa Rahim Tamby Chik, Shazril Eskay dan Shuib Lazim tidak berani mendedahkan diri mereka ketika mula-mula menayangkan video kepada editor-editor kanan milik Barisan Nasional di Carcosa?

2. Siapakah individu ketiga dalam video tersebut? Kehadiran lelaki ketiga yang bertindak seperti pengarah video menggambarkan ini bukan rakaman CCTV rahsia sebagaimana didakwa Dato' T.

3. Adakah mereka tidak yakin dengan kewibawaan moral mereka sendiri ataupun khuatir bahawa rakyat akan menyimpulkan video ini satu lagi usaha UMNO-Barisan Nasional untuk menyerang Anwar memandangkan ketiga-tiga mereka mempunyai hubungan dengan UMNO khususnya Tun Dr. Mahathir Mohammad dan Datuk Seri Najib Tun Razak?

4. Dato’ T mendakwa video ini dirakam di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Namun tulisan di dalam video tersebut (di dalam bahasa Thai) apabila diterjemah menyebut “Phaholyothin Road Bangkok, Thailand 10400, Copyright 2011”. Adakah video ini sebenarnya video lucah Thai yang tiada kaitan dengan Malaysia?

5. Mengapa UMNO diam membisu tentang pandangan tiga mufti: Dr Juanda Jaya (Perlis), Datuk Tamyes Abd Wahid (Selangor) dan Datuk Mohammad Shukri Mohammad (Kelantan) yang meminta umat Islam mengesahkan dulu sebarang maklumat yang datang daripada pihak yang fasik? Malah, Tan Sri Harussani Zakaria (Perak) juga mengeluarkan pandangan serupa tetapi menurutnya tidak dilaporkan Utusan Malaysia.

6. Mengapa pihak polis yang tegas memberi amaran kepada orang ramai jangan mengedar video Chua Soi Lek dahulu (yang diakui Soi Lek sendiri benar) tidak mengambil pendekatan sama kali ini?

p/s
Den ghaso tak lamo laie umno akan tercirit-cirit.permainan ini hampir tamat beb.Ini adalah jalan cara Allah memperkuatkan gerakan islam kat malaysia ini dengan terbongkarnya permainan jahat umno,dengan itu rakyat khususnya pencacai dalam umno kembali yakin dan comfirdem dengan perjuangan islam sebenar.bukan yang dianggap dulu islam fobia...kahkahkah

14 comments:

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

apa banggang ko ni,nak tau pulak pasal thailand atau x..dah kantoi tu senyap..kalau mcm tu suruh ANWAR bersumpah,letak AL-QURAN atas kepala!!menentang kezaliman konon,x tau lak ketua dah jd raja porno!!

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

mana pakai dalil ni asal2 skit keno junjung quran.kalau gitu ramai lah pencuri bebas.polis nak tangkap junjung quran....muahahahahha

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

blog sampah..

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

blog sampah kau ni. dah nyata nak temberang lagi.

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

mana video nya? takde pun gambar anwar, tipu....hahahah

Muhammad Hanafi Bin Sulaiman Tuesday, April 05, 2011  

anonymous atas skali tu nak kata bangang, nanti marah, tp maaf la, terpaksa kata, ko BANGANG...
sebab apa?? mana nas yang ajar ko sumpah junjung quran bagai??hadoi,
mcm ni nak komen pasal Islam?? tolong rentikan,

ada lebih baiknya kau diam dari berkata2, sebab bila ko diam, nampak ko bodoh, bila berkata2 atau menulis, nampak 2 atau 3 kali bodoh... lg 1, asal letak anonymous je?? takut??? sudah2 la...

Syabas tuan tanah, teruskan usaha anda menulis kebenaran...

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

Sudah terang lagi bersuluh, cempedak sudah menjadi nagka !!!

Apokah omak kau lahirkan kau supayo jadi bingai dan bangang??

misrti opo bonda ee? itulah dato eskey yang mendodahkan vidoe itu, tujuan supaya orang bangang macam ko copek soda, tapi kau ni jonis bangang gando tiga, tu yang susah nak colik !!

Video rakam kek KL, proses kek siam, tulisan sekadar iklan ponjilid video tu .. orang tengok ceghito wayang bukan tengok iklan..apo hal bongap bona jang oooii..

Nak jawab soalan lak ..

1. Apo masalah ee kalau tak mempokonakan diri tapi akhir dibuek press confrence? Tujuan asal 3 abdul tu nak minta nuar sodar secara terhormat, tapi pandai pandai buat repot dan buat fitnah.. jadi terpaksolah konakan diri supaya jangan orang lain kono fitnah .. tapi nuar al juburi pitnah jugak .. abis ko tua yang tak tahu ujong pangka pun ditudoh kek nuar al juburi..

2.orang ketigo tu kaldai tunggang nuar al juburi .. tapi sebodoh bodoh kaldai dia tak suko kek orang munafik dan mahu bercakap bona walau pun pahit

3. apo kono mengono chegito tu dongan ameno? pasal mereka orang ameno?? apo pasa tak kaitkan dongan jantan..kan mereko bertigo tu jantan.. atau apo pasa tak kaitkan dengan Islam, kan mereka bertigo tu orang Islam atau mengapo lak tak kaitkan dengan Malaysia? kan sumo ee orang malaysia?? Den pun ada hubongan dongan madey dan najib pasa den ni rakyat malaysia.. abis apo salah ee??

4. tak payahlah kecoh kecoh pasal iklan .. yang nak ditunjukkan pelakon utamo dan amoi sepet dalam video tu .. kuman kau nampak, gajah dopan mato kau tak nampak .. apa punya spin

5. tang sini pandai lak kau sobot pasik .. selamo ni yang kau pecayo dongan kabar orang kapir tak ponah lak kau tanyo .. sojak bilo lak kau suko harunsani ni?? orang donga cakap mufti pun salah .. lawan cakap mufti lagi salah .. diam pun salah .. memokak pun salah .. kau jo sorang yang boto

6. pasal soi lek tu jantan.. ada tolo , tak ada dio sibuk sapo rakam, kek mano proses, bila rakam, itam ko putih ko .. dia ngaku dongan anak bini dan mintak maaf sampai pengundi angkek dia jadi ketua cino sepet tak macam al juburi tetibo betuka jadi ustad ..

Den kesian kek kau ni pasa tak kona mano satu lubang mato dan mano satu lubang taik..jonih dopan belakong samo belako !!!!

- Sahibus Samaah Al Alamah Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi Wal Puki !!!!!

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

Video yg tersebar luas tu tak lucah pun.. Apa la...

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

video tu memang tak lucah. sebab adegan lucah itu di potong. ttu sebab amoi tu tetiba dah pakai tuala, kerana aksi dia membukak baju telah di potong.

niat penyebar video tu hanya untuk TUNJUK muka orang dalam video tu SIAPA? itu sahaja. muka kat atas tu datuk eskay, yakni kawan anwar

umno is dead Tuesday, April 05, 2011  

hanya orang yg malas berfikir dan menerima kebenaran sja percaya video seks ini betul.cuba perhatikan minit yg ke 0.51-0.54 ada keraguan yang amat ketara di edit...sebab tu di youtube di deleted...muahahahaha permainan pencacai sudah kantoiiiiiiii

Anonymous,  Tuesday, April 05, 2011  

Teruskan usaha sehingga pencacai UMNO sedar..amin..

Anonymous,  Wednesday, April 06, 2011  

http://kickdefella.wordpress.com/ cuba baca kat sini... bezakan org yg mempunyai ilmu ulas...

Anonymous,  Wednesday, April 06, 2011  

Jom tengok perbezaan gambar di sini
http://dahlia-merah.blogspot.com

zizie Thursday, April 07, 2011  

betul2 memang annuar Ibrahim wehh..,,memang Sah..,,tak boleh dinafikan lagi..,,woi ANUAR BERAHIm..!!!!!..
suruh Anuar BErahim wajib letak semua jawatan dan terus Bersara dari politik..,,

Anuar Berahim weh...!!!!

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER