Powered by Blogger.

POLIS LETIH LAH,SEMUA NAK HARAPKAN POLIS

>> Wednesday 14 April 2010


note:-
kehkehkeh...polis letih...lu orang tak patut nak beri tanggungjawab semua kat polis...dah la kerja shift...empat jam je kerja sehari....pas balik tak leh kuar dari kawasan bertugas lebih dari 5 kilo kot...menda remeh cm ni pun kerajaan negeri tak leh nak handle...dah la nak tangkap pencuri lagi,penagih dadah lagi...pastu nak jaga kedai besi buruk tanpa lesen lagi...nak jaga jerung lagi...kehkehkeh...pas tu yang paling advantcure nak jaga ceramah pembankang lagi...lu memang tak patut keji polis...kerja polis bahaya separuh nyawa dah hilang bhai...kehkehkeh

KehkehkehInilah kerja polis bhai...lagi mau tanya...kerja mengampu umno..dari dulu sampai yahudi masuk...inilah anak didik yahudi darul umno...kehkehkeh

 
KUALA TERENGGANU – Serbuan Bahagian Penguatkuasa Imigresen Terengganu di tiga lokasi, telah berjaya menahan 18 wanita warga asing berasal dari China dan Thailand.

Tindakan pihak Imigresen di Wakaf Tapai, Marang dan Jalan Tok Lam pada Ahad 11 April lalu berjaya membongkar kegiatan perdagangan seks bertopengkan perkhidmatan urut.
Menurut Ketua Bahagian Penguatkuasa Imigresen Terengganu, Mohd Muda, serbuan tersebut adalah kali kedua dilakukan pasukan itu.

Katanya, dalam serbuan pertama pada 15 Oktober tahun lalu, Imigresen berjaya menahan tujuh wanita urut warga China atas kesalahan sama dan pemilik dikenakan kompaun sebanyak RM10,000.

“Kita lakukan serbuan ini berdasarkan risikan dan aduan daripada penduduk setempat yang kurang se-nang dengan operasi pusat refleksologi ini.

“Memandangkan ini adalah kesalahan kali kedua dilakukan pusat refleksologi ini kita mungkin akan me-ngesyorkan kepada timbalan pendakwa raya agar kes ini didakwa di mahkamah,” katanya.

Namun, kejayaan besar membenteras maksiat melibatkan warga asing ini tidak dikongsi oleh pasukan Polis DiRaja Malaysia, mengapa?

Buletinonline dimaklumkan, tidak ada walaupun seorang polis yang hadir dan terlibat dalam serbuan yang dibuat oleh pihak berkuasa Imigresen itu.

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER