Powered by Blogger.

TOLONGLAH JANGAN MAIN TEKA-TEKI

>> Saturday, 6 March 2010

Oleh KetuaPolis

note:
Tolong lah zul...siapa mp,adun pkr yang akan bersamamu...mp wangsa maju...mp indra mahkotel...jangan duk main ada,mmmm ramai yang menyokong tindakan saya,mmmm akan ada yang menjejaki saya termasuk ahli,mp2 pas...kehkehkeh zul gua kenal lu lah zul...nak suruh gua dedah ke...nanti gua tanya lebai sayuti ...lebai tu lebih kenal mendalam tentang diri lu...jangan main teka-teki lah bhai...dah rasa tapak kaki dah besar sangat lah tu...dah rasa berkeyakinan sangat lah tu...kini lu terbang bebas menghentam sana -sini tanpa ikatan lembaga disiplin...bila lagi mahu hentam pas yang lu namakan dengan gelaran geng takbir...kehkehkeh...kenapa lu langsung tak hentam umno...lu memang kiamat lah zul...zaman arwah fadhil noor selagi lu ada dalam markas taman melewar selagi tu al-marhum takkan masuk...lu kuar je baru dia masuk...dia pun tak sanggup tgk muka munafik lu zul...baru sikit gua dedah,,,lagi lapan kontena duk belakang rumah gua zul...SELAMAT BERMANGKUK TANDAS DENGAN NAJIB ZUL...kehkehkeh.


!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
!!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!

4 comments:

Antibarua Saturday, March 06, 2010  

KETUA POLIS TAK NAK SIASAT KE SIAPA YANG JADI NUMBERS NAK LOMPAT MASUK PKR PADA 16 SEPTEMBER TU... DASAR PEMBOHONG MUNAFIK SEORANG CIFUT BABI...

KETUA POLIS TAK NAK TANGKAP SAYA KE ATAU TAK NAK SIARKAN ARTUKEL SAYA? PEDASKE?

Anonymous,  Saturday, March 06, 2010  

Bukan sajo lobai mso, den pun kona botul zul sopai ni . Tanyolah lah kek amoi di hadnyai apo zul sopai buek kek dio sampai lari amoi tu... Dio ingek kito tak tahu kojo dio ko... sopai..sopai.. kalu den kobarkan cito lain ..jeng jengg

baginda® Sunday, March 07, 2010  

pesan kek anti barua tu.. toksah nak barua sangat pangai.. kahkahkah

Anonymous,  Sunday, March 07, 2010  

ooh mmg barua sungguh hang no..baruah umno kebangsataan....otak pakai,pikir dgn jubur,,,puak-puak baruah umno ini

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER