Powered by Blogger.

MASALAH BARU GUA

>> Saturday 6 March 2010

Oleh:KetuaPolis

kehkehkeh...lihat lah dunia apa yang berkalu pada gua dan anak2 buah gua di abad ini...tak habis2 dengan masalah diri sendiri...ank buah gua pulak buat hal...mana tak bermasalahnya ada anak2 buah gua yang tak sembahyang contoh penembak suwandi batu buruk...siap minum arak lagi...perghhhhh gua pening jadi ketua polis hari ini...gua mahu bertaubat nasuha najib larang ...dia kata gua harus berkhidmat lagi untuk umno...tolong lah gua sahabat...kehkehkeh

KUALA LUMPUR – Semua ketua polis daerah diarah mengenal pasti pegawai dan anggota yang mengalami masalah kemurungan bagi membolehkan mereka mendapat khidmat kaunseling.

Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Musa Hassan berkata, anggota polis yang mengalami masalah peribadi perlu mendapatkan khidmat kaunseling bagi mengelakkan mereka bertindak di luar kawalan sehingga menyalahi undang-undang.

"Kalau ada masalah personal hubungi pakar kaunseling polis, jangan simpan dalam hati,” katanya kepada kepada pemberita selepas majlis dialog bersama penduduk di Dataran Petaling Jaya di sini hari ini.

Musa berkata demikian ketika mengulas mengenai kejadian seorang wanita dan abangnya yang cedera selepas terkena serpihan peluru apabila teman lelaki wanita berkenaan melepaskan empat das tembakan dalam satu kejadian di Pantai Dalam di sini, Selasa lepas.

Teman lelaki wanita itu yang bertugas sebagai pemandu di Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Dang Wangi kemudian dikatakan cuba membunuh diri dengan meminum racun. – Bernama


!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
!!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!

1 comments:

bijan Saturday, March 06, 2010  

wa cadangan lu bagi jadi swasta..eheheh tengok sapa boleh bagi rasuah kuat,bagi dia jadi ejen,,ha ha ha ha ha..aman sentosa..jubur saipoool

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER