Powered by Blogger.

LAPORAN SEDIH DAN MEMALUKAN ATAU TERSALAH LAPOR...KAHKAHKAH

>> Monday 29 March 2010

note:-
kehkehkeh...berita wajib umat gerombolan percaya...siapa lu tak percaya berita sedih ini...ini berita betul-betul...ini bukan berita main-main...ini laporan ulamak haji tan seri datuk tv 3...satu dunia kenal kewarakan beliau...patut rakyat malaysia berbangga dapat seorang yang bertaraf wali ini...kehkehkeh selama mendapat tauliah title ulamak belum pernah sekali pun pak lebai ulamak ini berbohong,mengkhianati,apatah lagi berbuat maksiat...kahkahkah inila ulamak anjing berkaki dua kahkahkah...syabas lu tv 3 suku sanggup di liwat oleh gerombolan umno yang telah lama mendapat title munafiq...kahkahkah .


Angkatan Muda Keadilan (AMK) Cabang Muar menafikan dan mengutuk sekeras-kerasnya berita penghijrahan 50 anggota AMK Muar sedangkan hanya tiga orang yang bermasalah sahaja bertindak melompat.


Ini ekoran media-media dan blog-blog semalam dengan bangga memaparkan berita pengisytiharan Naib Ketua AMK Muar dan 50 orang anggota AMK Muar telah pun keluar parti dan menyertai Umno/Barisan Nasional dalam satu majlis Jamuan Nasi Ambang Raksasa yang dihadiri Timbalan Perdana Menteri di Parit Tengah, Air Hitam, Bakri, Muar pada Sabtu, 27 Mac.

Pemangku Ketua Angkatan Muda Keadilan Muar, Ahmad Anwar Asyraf Ismail memberitahu, perkara itu merupakan satu bentuk fitnah jahat yang bertujuan untuk menjatuhkan kredibiliti dan kekuatan AMK Muar yang semakin hari semakin mantap dan dipercayai oleh rakyat Muar untuk memimpin harapan mereka.

“Angkatan Muda Keadilan Cabang Muar menegaskan bahawa ini adalah satu lagi usaha terdesak danbacul Umno/Barisan Nasional Muar. Tiada perkara seperti ini berlaku di dalam organisasi kami,” ujarnya kepada Harakahdaily.

Jelasnya, hanya tiga orang anggota AMK Muar yang bermasalah melompat bukan 50 orang seperti yang digembar-gemburkan oleh media iaitu Razali Jaafar atau lebih dikenali oleh pengusaha kedai menjual kereta sebagai ‘Zali Allright’ atau ‘Zali Confirm’, Bekas Naib Ketua 1 AMK Muar dan 2 lagi anggota.-Harakahdelay

3 comments:

anakwatan Monday, March 29, 2010  

inilah cara umno bila adanya pilihanraya, paluan gendang dah bermula,mungkin lepas ni TV 3 suku dan media talibarut bapak munafik umno ni akan canang ke seantero dunia bahawasanya berduyun-duyunlah ahli Pakatan yang melompat dan keluar parti,maka diwar-warkan lah tiada ada bersama Pakatan lagi akan si penyamar2 ini,banyaknya duit umno bagi sebagai habuan dekap mangkuk2 yang menyamar ni.esok utusan meloya akan keluar muka depan 1000 ahli pkr keluar parti,inilah cara umno dulu kini dan selamanya perangai munafik.

Anonymous,  Monday, March 29, 2010  

puak tu mmg lebih gembar gembur je

Anonymous,  Wednesday, March 31, 2010  

puak PKR buat apa buat kacau dan lawak bodoh memang melayu pkr ni tak sedaq lagi dah la hidung di cucuk ngan cina melaka tu dok kata dia oko pi rah dia kasi orng melayu KO TAU TAK apa nak jadi pun tak tau

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER