Powered by Blogger.

KENYANG PERUT SENANG HATI,SUDAH KEMARUK SENANG MATI

>> Thursday, 25 February 2010

Lu dengar gua sebut mati dah takut...kalau takut makan pil wala' banyak...ops sori dengan geng pro reform gua tak jual hanya yang kaki usrah dan jemaah hairaki je gua jual pil wala" yang tiada kat farmasi buat masa ini.

So gua dah berubah hati kali ni nak jual pil wala' pada ustaz2,orang gila kuasa yang menetang pimpinan mereka sendiri atau saper2 yang tak tahu pasal wala' dan gua nak buat program  kursus penerangan tentang wala' secara percuma...mana2 blogger,ustaz yang dikatakan kuliahnya cukup mantop tu dan yang mengaku pejuang pas sila hadirkan diri anda....so lu tunggu apa lagi peserta terhad dewan hanya muat lebih kurang 3000 saje...peserta yang pertama berjaya mendaftar akan di beri percuma sebuah tingkat bangunan KLCC di tingkat 36.

Selamat berjuang pas reform anda sudah gila pasal wala',kalau ada ustaz dikalangan anda lagi banggang,ustaz takkan tak tahu baca muqaddam..pasal anda hanya pandai berblogging semata-mata...turun program jauh sekali malah nak berusrah...kehkehkeh sama cam PKR dan umno...kehkehkeh.segala buti-butir maklumat mendaftar sila email kat gua.


!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
 !!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!



1 comments:

faizal Thursday, February 25, 2010  

SALAM ZIARAH BRO..SAYA LINK KAN BLOG SAUDARA DALAM .DEMI MASA..JEMPUT

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER