Powered by Blogger.

UMAT ISLAM PERLU BERSATU-JAMIL KHIR

>> Friday 26 February 2010

Oleh:ketuaPolis


PUTRAJAYA: Umat Islam perlu bersatu merangka tindakan untuk mempertahankan kepentingan umat Islam seluruhnya berbanding dengan kepentingan kelompok politik masing-masing.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata sehingga kini, umat Islam masih belum dapat menyatukan fikrah, hadaf dan amal demi untuk mengekalkan kemurnian Islam.

"Kita kini lebih suka berpecah dan dipecahkan kepada kelompok dan ideologi masing-masing.

note:-
kehkehkeh...hak ptuihhhhhhhhhh...bersatu kita bersatu mari kita menipu melayu...projek merampas perak islam mana ajr khir...menuduh sana sini serta mengaibkan individu demi kepentingan politik islam mana ajar mu khir...altantuya orang islam mana bunuh khir...kepala babi di masjid dato'haron islam mana letak...islam mana bakar gereja...kehkehekh...islam kan bik mama dulu khir.

4 comments:

Anonymous,  Friday, February 26, 2010  

sebenarnya..bukan masalah perpaduan yang jadi kat Malaysia ni...tapi kalau ikutkan..masalah perpaduan tu makin serius..lepas anwar kena londeh dek orang2 UMNO ni... tapi sebenarnya kepimpinan..kalau kepimpinan Islam tu MANTOPPPPPP insyaAllah menjadik..ini apa cerita...sambutan maulidir rasul serupa pegi beraya mak2 datin si najib tu kan???

Prof. Era Pasca Friday, February 26, 2010  

aloo polis!

Salam ziarah tuan empunya blog,
saya baginda® ada buat blog baru,
kiranya dapatlah tuan menglinkan blog baru saya ini..

Blog ini adalah blog ke dua Era Pasca, Blog ini mengumpulkan himpunan entri-entri dari artikel pilihan dari Blogger Pakatan Rakyat..

Diharap mendapat sambutan.. Jika Puak gerombolan menghack blog PR yang lain pun kita masih ada backup entri serta maklumat yang anda semua sudah buat dan entrikan di blog anda...

Dan ia menjadi salah satu blog Pakatan Rakyat yang baru..
Sekian...

Sila tinggalkan link anda sekali untuk saya mengk-linkan sekali blog anda sama..

sila ke link Berita Hairan Online..

http://beritahairanon9.blogspot.com/

dr:
Era Pasca
http://bagindareformasi.blogspot.com/

mosabit Saturday, February 27, 2010  

maksudnya...dia mintak ahli umno bersatu untuk telan harta rakyat....

kah kah kah kah kah kah ...

Shahr Albatnani Saturday, February 27, 2010  

semua geng Pro Reform, tolong tumpu pada usul tergempar utk dilaksanakan bukan habiskan masa mengumpat dan menfitnah..itupun kalu kamu kali pertama pergi mesyuarat agong cawangan masing2 tp klu kamu ahli umno dan tak biasa pergi majlis pas. teruskan la fitnah kamu, saya tunngu...

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER