Powered by Blogger.

GUA NAK LANCAR PROJEK BARU UNTUK LU SEMUA

>> Thursday, 25 February 2010

Memandangkan sejak akhir-akhir ini banyak sangat blogger2 yang pro pakatan rakyat samaada pas atau pkr yang tak habis-habis menghentam pas...kerja menghentam pas dari dalam dan luar ini berlaku semenjak idea kerajaan perpaduan di lontarkan.


Sejak dari itu blogger terutamanya dari pas berpecah kepada dua antara pro pakatan (pas reform) dengan pro ulamak (pRo UG)...kemuncak perselisihan faham antara blogger dan pimpinan tidak terhenti begitu sahaja malah berlarutan sampai ke tahap mahkamah...malah yang turut menjadi mangsa bahan sesetengah blogger pro reform ini adalah pimpinan pas terengganu.


Ketidak puasan hati beliau ini sampai kutuk mengutuk,caci,maki dan mengaibkan pas terengganu sehingga mengunkit kekalahan pas terengganu pada 2004 adalah kerana kegagalan pas terengganu itu sendiri...turut menjadi mangsa kerakusan perogol bersiri ini juga adalah tuan presiden,setiausaha agong pas,pjs terengganu dan yang terbaru cubaan untuk menkodemkan yb MP kuala terengganu wahid endut


yang paling gua kesal,penyerang dari pelbagai posisi yang tidak akan ada titik noktah ini berlaku pada blogger2 pakatan itu sendiri ...namun tanpa disedari menjadi makanan untuk diratah oleh umno pada bila-bila masa sahaja.


Oleh itu mari lah ramai2 semua blogger pakatan terutamanya dari pas atau pkr yang dikatakan pro erdogan kita rapatkan saf-saf untuk kita menyerang habis-habisan pas terengganu...biar pas terengganu berkubur kalau boleh di sana menjadi kubu kuat umno dan BN...Biar menjadi terengganu darul umno baru padam muka dengan pas terengganu.


Oleh itu gua nak lancarkan projek baru gua "LANGGAR PAS TERENGGANU SAMPAI TERSUNGKUR"amacam ada beran?lu ada telor lu ada misai kucing lu comment la.


Ayuh blogger jangan tunggu lagi hapuskan pas terengganu...kehkehkeh

5 comments:

Isa Thursday, February 25, 2010  

Meh sini... gua ada teloq nak komen dulu...

Dari awal lagi gua dah bagitau... supaya ada desakan untuk EGM, singkirkan wakil2 dari Trengganu yang kebanyakkannya mewakili PAS Pusat. Biarlah seimbang.

Bila Nik Aziz mendesak untuk EGM, di buatnya pula mesyuarat ntah apa2 yang tak berkaitan lansung.

Lepas tu berbunyi lagi suara perpaduang... apa barang semua ni.

Kalau ada berani... desak supaya di adakan EGM, supaya muka2 UG/Erdogan yang di kategorikan sebagai pengkhianat parti boleh di Nyahkan dari PAS... lepas tu bentuklah PAS ikut Acuan seperti yang di kehendaki.

Ada berani ka...?

Lu pun tau puncanya UG akibat pengakuan Pak Lah dan penafian Mat Munafik Nasarudin Mat Isa kan... itulah puncanya sehinggalah membawa kepada keputusan JKD Khalid Samad dengan Hasan Ali (pendedah rahsia parti kepada blogger umno... bangsat punya manusia)

p/s: Bro.. sebab itulah sampai hari ini gua dah tak sentuh pasal hal ehwal PAS, dan semua logo/banner PAS dalam blog gua dah buang.

Pada gua..., kalau gua hentam... takut makin memecah belahkan parti, kalau tak hentam... memang rasa bersalah kerana sudah lari dari perjuangan Islam dan parti, jadi gua ambil sikap tunggu dan lihat kemana hala tuju parti sebenarnya... banyak faktor sebenarnya jika di perhalusi betul2.

Apa yang gua perkatakan ini adalah pandangan peribadi gua dari pemerhatian dan maklumat dalaman parti. Dan kukuh menjadi pendirian gua sebagai ahli PAS yang di persimpangan.

Supaya gua menjadi ahli yang ada fikiran dan tidak wala/thiqah secara membabi buta pada pemimpin parti.

Kerana pemimpin datang dan pergi, ada yang bagus ada yang buruk... semuanya kerana NAFSU sebagai seorang ahli politik.

Ulama...? ulama pun terbahagi kepada dua, baik dan jahat... so renung2 kan lah...

kk Thursday, February 25, 2010  

bagi yg mempertikaikan wala dan thiqah faham ke maksudnya, bukan setakat hantam ikut nafsu je, ikut ularmamak jebon yg menggunakan ayat ayat quran untuk kepentingan peribadi, aku paling benci dengan perkataan ayat" ADA MAKLUMAT DARI DALAM PAS" sampai hari ini tiada sekor pun blogger boleh memberitahu siapa yang memberikan maklumat dalaman PAS, atau hanya sekadar tulisan, jika ditanya kepada blogger jawapannya tidak boleh didedahkan kerana sumber maklumat tidak berani mendedahkan diri, terlalu panas sampai muka merah menahan marah, barua punya penulisan kalau macam ini, apakah ini dinamakan benar tetap benar atau salah tetap salah. kalau benar seperti ayat blogger yang fasih aku akan menegur khalifah umar dengan pedang, tapi kenapa takut untuk menzahirkan diri memberikan kebenaran, apakah ayat ayat cinta ini aje yang ada untuk mengkaburi mata pembaca blog, dapat maklumat dalaman, ramai benor rupanya pengkhianat dalam pas ini, semua blogger ada spy dalam pas, sampaikan haji hadi pun ada spy boleh upah untuk korek rahsia pas, nik aziz pun dijadikan spy, kenapa tidak tulis aje nama pembagi maklumat dalaman pas. kenapa sampai hari ini tiada blogger yang menulis nama pemberi maklumat, bangang punya spy, apakah dia nak menjadi spy mossad dalam hamas.

malik Thursday, February 25, 2010  

"Oleh itu mari lah ramai2 semua blogger pakatan terutamanya dari pas atau pkr yang dikatakan pro erdogan kita rapatkan saf-saf untuk kita menyerang habis-habisan pas terengganu...biar pas terengganu berkubur ......padam muka dengan pas terengganu.."

semuga menjadi kenyataan. amin.

malik Thursday, February 25, 2010  

ingatlah, perkataan2 tidak boleh dibuat main-main.

ia menjadi doa kemudiannya.

justeru bila menjadi doa, mungkin saja ia dimakbulkan Allah.

jgn salahkan orang lain bila Terengganu benar2 nanti jadi kubu kuat UMNO.

Ketua Polis mendoakan sedemikian adanya.

Shahr Albatnani Saturday, February 27, 2010  

Username ISA (I.S.A) saya rasa kamu jgn bermuka-muka la. kamu bukan ahli PAS, kamu pergi je kat Parti yg tiada wala'. kamu bercakap pun bukan orang yg pernah masuk program tarbiyyah, siasah muaasarah. kata kata kamu tu menunjukkn kamu Jarum sikuler sebenarnya.

saya nak bagitahu la sikit peribadi orang PAS ni. yg prtama, khidmat bersama ulama' bukan utk ulama'...tp lampu di depan kenalah ulama'. umno tak, berkerja utk ketua, lampu suluh dia duit. tak percaya. kamu bagitahu kat kami apa aktiviti utk perkenalkn jemaah dan khidmat kamu utk masyarakat berlandaskan islam. kamu tunjuk dalam blog kamu. kami nak tgk, cara umno ke cara islam!!! teringat cerita lembu nk joint geng2 harimau, berdiri tegap, bercakap mcm lembu tp perasan dpt tarbiyyah harimau...mcm kami org yg tak penah sekolah dibuat kamu....

semua mesyuarat pemilihan dibuat secara undi seluruh malaysia. s/u agong dibuat dlm mesyuarat, bkn guna kuasa veto presiden. saya nak berdepan dgn kamu. tunjukkn blog kamu, saya akan ikut 24 jam.

www.paspengkalanarang.blogspot.com

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER