Powered by Blogger.

OVERTIME UNTUK POLIS DAN FRU

>> Tuesday 19 January 2010

Gegar jamin perhimpunan 100,000 rakyat Kelantan dapat kebenaran


KOTA BHARU: Gerakan Bertindak Kembalikan Royalti Minyak Rakyat Kelantan (Gegar) memberi jaminan perhimpunan 100,000 rakyat Kelantan yang dijadual diadakan 28 Januari nanti, sudah mendapat kebenaran pihak keselamatan.

Pengerusinya, Dr Abdul Halim Yusof, berkata perkara itu akan dibincangkan dalam mesyuarat jawatankuasa induk penganjuran yang akan diadakan di sini, Khamis ini.

Menurutnya, jawatankuasa itu membabitkan semua pihak, termasuk pertubuhan bukan kerajaan (NGO), pihak polis dan agensi pihak berkuasa kerajaan tempatan.

"Kita memberi jaminan perhimpunan itu dapat diadakan mengikut jadual demi keselamatan dan keamanan semua pihak, dan keputusan itu akan diambil dalam mesyuarat lusa ini," katanya di sini, hari ini.

Dr Abdul Halim berkata, pihaknya sudah mengkaji pelbagai aspek sebelum menganjurkan perhimpunan itu yang membabitkan semua pihak berkaitan seperti polis, pihak berkuasa kerajaan tempatan MPKB bagi melicinkan perjalanan program itu.


DALAM TV BERLAKON POLIS SEMUA BAGUS BOLEH DIPUJI...TAPI ARGHHHH PTUIHHH

note:-
pengumume kepada jentero-jentero kerajae overtime pertamo untuk 2010...!!!
FRU,PGA,bapak2 SB,keno standby perayaan hari oghe minyok diado kan...!!!
boleh jugok cover duit rotate,bule ni tak payah kerja kuat make rasuah...!!!
kahkahkah saya Nanti rasuah...!!!


Menurutnya, untuk program pertama, bekas Menteri Kewangan, Tengku Razaleigh Hamzah sudah menyatakan persetujuan untuk menjadi penceramah utama menjelaskan tentang isu royalti minyak di majlis penerangan di Stadium Sultan Muhammad Keempat pada 28 Januari ini.

note:-
mamat ni tak lamo dale UBN...!!!
kalu zame madey lamo dh keno besi buruk sg buloh...!!!
bertahe lamo dlm tong taik budok hulu ni...!!!
langit tak selalu ceeroh....!!!
hahahahahaha mugo2 dapat hidayah secepat mungkin...!!!

"Program itu yang pada mulanya akan diadakan di Kelantan Trade Center (KTC) di sini telah dipindahkan ke lokasi baru di stadium itu bagi memberi keselesaan kepada rakyat Kelantan menyertainya," katanya.

Menurutnya, ia diikuti program kedua akan diadakan debat terbuka di Balai Islam Lundang di sini pada 13 Februari yang membabitkan pemimpin politik dan wakil rakyat.

Beliau berkata, antara pemimpin yang diundang menyertai debat itu ialah Tengku Razaleigh selaku Pengasas Petronas, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz; Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Mustapa Mohamed dan Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub dan Exco Kanan kerajaan negeri, Datuk Husam Musa.

note:-
kahkahkah tobat lahong penyangak tu tok maghi...!!!
mano ado telor puok2 ni semua masuk dale blako dh...!!!
last minit ada2 je alasan korang tengok la...!!!
memey tok leh cayo skit habok...!!!
memey sukar aku mempercaya...!!!


Menurutnya, sebelum majlis bermula, hadirin dijadual mengadakan solat hajat di padang Stadium Sultan Muhammad ke-IV bagi memohon keberkatan Allah menjayakan program itu. - Bernama

note:-
molek benar lah tu suruh nazri ajiz jd tok imam...!!!
ada juga rukuk baca fatihah,maklumlah sibuk menteri...!!!
dah diduga puok2 ni maghi lepas habis solat...!!!
kahkahkah takut keno baco doa kalu tok guru suruh...!!!

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER