Powered by Blogger.

Umno tak tunduk pada Allah tapi berjaya memertabatkan islam

>> Saturday, 16 June 2012





Korang tak caya apa aku cakap, korang kata aku merapu tahap dewa nak jilat umno. Golongan yang berada dalam umn neh sebenarnya cerdik pandai tapi mahathir penipu jer kata semua ahli-ahli umno bodoh sebab tu cerdik pandai akan masuk PAS. itu madey kata.

Bagi aku Umno tak sebodoh yang dikatakah oleh madey, bagi aku luahan madey tu mungkin disebabkan ada sedikit ketidakpuasan hati dia terhadap pemerintahan rejim najib, tak tahulah najib tak bagi projek kat anak dia atau sebagainya itu gua tak tahu, tapi nak bagi tahu sini umno bodoh madey yang lontarkan dizaman najib bukan zaman paklah mahupun zaman dia. disini aku nak buktikkan lagi kebodohan ahli2 umno dan ditambah perisa KEJAHILANN MURAKAB.


Jahil neh dalam parti MIC, MCA, DAP takde cuma dalam umno jer sesatu kejahilan murakab neh bersarang. dalam umno jer serba boleh.

p/s: Aku semakin hari semakin pening dengan ahli2 umno...ABU

2 comments:

Mohd Nasron Hashim Saturday, June 16, 2012  

Statement bangang dari penta'sub Umno. Kalau dah tunduk (taat) pada Allah SWT macamana boleh merosakkan Islam? Kalau dah tak tunduk (derhaka) pada Allah macamana nak martabatkan Islam? Itu dah jadi kenyataan yang songsang dan terbalik. Lagi satu, kenapa sampai bangga sangat mengaku tak tunduk kepada Allah? Dah rasa diri tu hebat sangat ke? Bukankah Islam tu datangnya dari Allah SWT, jadi wajib bagi hamba-hambaNya tuntuk dan taat pada Allah SWT. Bertaubatlah selagi masih ada masa dan kesempatan. Kembali tunduklah pada Allah SWT selagi nyawa masih belum sampai ke kerongkong.

amirsyah Sunday, June 17, 2012  

umat mlayu trus diperbodohkan oleh umno

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER