Powered by Blogger.

DAP tak kutuk ustaz, ulama' tapi dengan umno ok jer

>> Saturday, 16 June 2012


Sebenarnya umno neh takder isu nak mainkan malah dah tumpul senjata nak menyerang pakatan rakyat, so timbullah isu yang dah lama terjawab,contoh tengok si Azmin Anwar Ibrahim rabak2 diorang kena balon dengan umno. apsal beb, larh pasal umno tak payah nak tanya ako, tanya beruk pun  tahu saper umno tambah2 dizaman najib altantuya neh. 

Tengok gambar bawahneh najib sedang berjinak-jinak dengan alat muzik iaitu gambus. ke piano atau rebana ubi? aku tak pastu apa menatang nama alat muzik neh. dengan alat muzik neh umno aka rejim BN sedang mainkan isu gitar lebih kurang najib pegang neh menyerang Ustaz tersohor Azhar Idrus.

Tanpa mainkan isu neh , bahawa umno sedang lupa dengan gambar  neh. weh weh weh dalam umno menatang gapo xder? seks, fitnah, rompak, bunuh samun?

Najib sedang menDAJALkan dirinya 

Ini tak panas beb sebab dalam umno minum arak perkara biasa, rasuah dikatakan komisyen. bab kata dalam umno babi pun halal

Ustaz Azhar Idrus dajal ek? Sebab ? Main gitar?


Ini yang dikatakan dajal sebenarnya, sebab ustaz neh bermain gitar, dikatakan dajal sebab followers ustaz neh boleh dikatakan juta kot, dikatakan dajal sebab umno dah cemburu dgn celebriti neh kerana berjaya menjauhkan anak muda dari umno. Dengar video bawah neh apa kata Anak murid Haji LOh Pondok Geting, Tumpat link asal syed1131


p/s:Jangan sampai umno kata zina itu halal... ABU

1 comments:

Ahmad Sayuti Saturday, June 16, 2012  

ade doh kn senator umno kate zina tuh halal kalu darurat

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER