Powered by Blogger.

Terbongkar Najib membazir 2juta lebih untuk artis haraMjaddah

>> Friday 1 June 2012


Patutlah ustaz Azhar tak dapat hadir untuk kuliyah di PICC putrajaya beb, rupa-rupanya Najib nal membazir untuk artis haran jaddah di program maksiat sejuta belia, tengok bawah ni sebagai bukti,ingat aku sembang saja?




KUALA LUMPUR 29 Mei: Kerajaan Umno BN didakwa berbelanja sebanyak RM20 juta bagi menjayakan Himpunan Jutaan Belia minggu lalu.

Menurut sumber yang enggan namanya didedahkan memberitahu, Kementerian Belia dan Sukan turut melantik sebuah syarikat baru yang dikhususkan untuk mengurus sepenuhnya program yang berlangsung sepanjang lima hari di Putrajaya itu.

“Saya dapat maklumat daripada orang dalam iaitu rakan saya yang bertugas dari Kementeria Belia dan Sukan sendiri memberitahu bahawa kerajaan telah berbelanja sebanyak RM20 juta untuk penganjuran Himpunan Belia di Putrajaya itu.

“Malah beliau turut memaklumkan kementerian juga melantik sebuah syarikat yang baru dua bulan ditubuhkan bagi mengendalikan pengurusan program tersebut,” kata pesara kakitangan kerajaan itu menghubungi pejabat Keadilan Daily, hari ini.

Berikutan itu, lelaki itu menuntut penyiasatan lanjut mengenai perbelanjaan kerajaan mengadakan himpunan itu.

“Saya minta perkara ini disiasat kerana sudah tentu kerajaan menggunakan duit rakyat untuk penganjuran program ini,” katanya.

Bertemakan ‘Hari Ini Lebih Baik Berbanding Hari Esok’, 500 aktiviti yang membabitkan 38 segmen dengan 1,000 persembahan diadakan sejak Rabu lalu, memperlihatkan kerajaan lebih ghairah menghidangkan elemen hiburan berbanding kerohanian.

Aktiviti hiburan seperti tarian dan nyanyian juga bertentangan dengan konsep wasatiyyah yang dicanang Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Adakah penganjuran seperti ini menjadi kebanggaan kerajaan walaupun Himpunan Jutaan Belia tahun ini ‘tercemar’ apabila satu kemalangan berlaku ketika acara perlumbaan drag di Lebuh Wadi Ehsan di Presint 19 pada Sabtu.

Seramai 17 penonton perlumbaan drag cedera termasuk empat parah apabila sebuah kereta perlumbaan terbabas sebelum melanggar penonton.

Mangsa kini berada di Hospital Putrajaya untuk mendapat rawatan lanjut. -KD



Umno kata untuk menarik glongan belia lebih ramai sebab tu jemput artis haram jaddah der. lu tak pergi diam jangan nak cakap banyak. kalau nak ikut agama tak leh bergerak lah kiter,,,,AGAMA SOKMOOOOOOOOOOOOOO TAK LEH CARI MAKAN RRRRRRRR

PUTRAJAYA, 21 MEI 2012 - Bersempena sambutan Hari Belia Negara (HBN) 2012 di Putrajaya, satu perjanjian telah di tandatangani antara Stadium First dengan Majlis Belia Malaysia ( MBM ) bagi menyemarakkan lagi acara yang bakal berlangsung di sepanjang tempoh 23 hingga 27 Mei ini.

Perjanjian ini antara lain bertujuan  bagi menarik penglibatan artis dengan para belia pada himpunan belia itu nanti.. Majlis  pemeterai perjanjian itu turut disaksikan  Menteri Belia dan Sukan, Dato’ Sri Ahmad Shabery  Cheek.

Antara artis yang hadir bagi memeriahkan majlis semalam ialah Fizo Omar, Akma AF, Farhan AF dan ramai lagi. Penglibatan selebriti itu bakal menjadikan HBN kali ini lebih meriah dan mampu menarik lebih ramai belia untuk bersama-sama menjayakan program terbesar di negara ini. sini




2 comments:

Anonymous,  Friday, June 01, 2012  

bodoh la korang semua salah najib..korang cakap orang lain buat fitnah tapi korang buat fitnah oke pula...mana korang tau najib salah...tak guna korang sembahyang tapi buat fitnah. lagi satu buat apa sokong ulama yang tunduk pada kafir.

razita yusof Friday, June 01, 2012  

pemimpin setuju perbuatan maksiat dialah yang dipertanggungjawabkan dan apa buktinya ulamak tu kafir,cuba detailkan...sebab banyak melahirkan tahfiz?

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER