Powered by Blogger.

Papagomo di bayar ribuan ringgit oleh umno dan beberapa agengsi kerajaan.

>> Thursday 24 May 2012


Pernah juga aku terbaca blog pemfitnah nombor satu ni . memang dia ada tulis bahawa dia dan geng2 blogger lain memang blogger jalanan dan tiada upah. tak perlulah aku nak sertakan link.<---baca dan paksa senyum 

Patut lah media perdana negara selalu duk promosi blog beliau jam 8 malam, rupanya ada mainan dengan menteri2 BN. celakak sungguh mung gomo, mainan kasor neh.

Kenali Pemfitnah no satu

Wah! aku dari dulu lagi tahu dan percaya semua blogger Pro-UMNO dibayar secara bulanan. Nah akhirnya terjawab bila adik saudara aku yang merupakan seorang penjawat awam gred tinggi di satu kementerian telah bercerita kepada aku kisah blogger paling popular dengan video seksnya. Siapa? Papagomo! 

Dia rupanya telah dibayar oleh beberapa agensi kerajaan hanya untuk mengeluarkan video seks serta menghentam mana-mana pemimpin baik pembangkang mahupun UMNO sendiri. Antara nama yang disebut adalah MKN, BTN, KDN, JASA, dan banyak lagi kementerian yang membayar entah atas sebab apa.

Dengan gaya penulisan yang entah apa-apa dan tidak punya isi selain serangan peribadi dan tidak mengulas tentang dasar mahupun pandangan berkenaan isu-isu semasa, dia masih menjadi pilihan orang-orang atasan UMNO. 

Diceritakan lagi kepada saya Papagomo seorang yang angkuh dan bangga dengan hasil yang diperolehnya daripada banyak sumber. Kereta yang dipakai daripada KIA Sportage kini dia punya Alphard pula. Masih nak kata dirinya blogger jalanan dan tidak dibayar.

Siap tuduh rakan blogger lain dibayar dengan satu jumlah yang banyak. Kalau anda Tanya saya saya kata mereka semua dibayar tetapi cerita yang sampai ke telinga saya bahawa Papagomo telah dibayar dengan jumlah yang banyak. 

Kata adik saudara saya lagi, Papagomo menggunakan taktik ugutan untuk menerima imbuhan daripada mana-mana menteri termasuk menteri dimana dirinya bekerja. Rasanya episode Papagomo dibayar oleh banyak pihak ini saya hentikan dahulu untuk menjadi penilaian para pembaca. 

Lebih baik baca blog politik baik Pro-PR mahupun Pro-UMNO yang mengulas sesuatu isu berbanding serangan peribadi serta berbentuk lucah kerana ianya adalah satu tindakan yang tidak bertamadun, Harus diingat blog merupakan medan yang dibaca oleh setiap peringkat umur tanpa kawalan.

p/s: Gomo, betul ka hang ni bekas anggota polis traffic yang dipecat? 
Gomo ada jawatan kosong lagi ka? ejas kasi jkk blogger upahan umno sorang. founder gua nak shahrizat NFC. sini

8 comments:

Anonymous,  Thursday, May 24, 2012  

KAu cakap papagomo fitnah, ka pon ape beza ngan papagomo? tuduh berdasarkan cerita adik sedare ka.. ka pon takdak bukti kukuh dah buat artikel smpah mcm nie.. ka ngan papagomo sama jewlah.. main tuduh2.. last2 naik mahkamah

Anonymous,  Friday, May 25, 2012  

kata dulang paku serpih, kata orang kamu yang lebih. kamu kata tulisan papagomo tiada isi dan tiada ulasan dan lebih kepada serangan peribadi, bagaimana dengan tulisan kamu ni? carilah bendak lain daripada menyerang peribadi. secara peribadi aku lihat berita yang ditulis papagomo sememangnya berfakta dan bukan sembarangan. bila lah agaknya aku nak lihat blogger pro pembangkang ni nak siarkan berita yang menjadi hit saperti papagomo. bro' pru dah dekat, janganlah asyik jaga tepi kain orang. banyak lagi sentuhan perlu dilakukan oleh pehak pembangkang untuk membaiki damage yang dibuat oleh pro kerajaan.

Jkkk Money Courtesy Friday, May 25, 2012  

nak suruh blog aku hit suruh jer tv3 promok yk sampai sejam tobak hit...

Anonymous,  Friday, May 25, 2012  

Papagomo...tak ubah macam spsesis abdulah bin ubai...kalau hidup zaman saidina umar..sah kena penggal batang leher...dahla buat keja bodo tu...larat ke nak jawab soalan cepu mas mungkar nakir nanti????

Anonymous,  Friday, May 25, 2012  

kita ni hanya mncari buruk orang jer'. kalau nak cari salah sampai dunia kiamat pun tak habis. cuba kita tumpukan pada PRU ni. lebih banyak lagi cerita yang perlu kita dedahkan. matlamat nak menang tapi kalau nak bunuh blogger memanglah susah kerana bukan satu sahaja. aku asyik kena hentam dgn soalan saperti: betul ker undi pas masuk syurga? betul ke pas yang mulakan ajak umno bermuzakarah? dan berbagai soalan. aku cuba cari jawapanya diblog tak der. cuba sdr buat satu kupasan supaya pelawat maklum dan boleh lah diterangkan. ini soalan asas dan tak perlu nak cerita kes kes yang umum dah sememangnya tau.

Anonymous,  Friday, May 25, 2012  

KJ dan Rafizi pun debat pakai fakta dan nombor. JKKK hanya pakai cakap adik sedara.Ambiga tau digelak heh, sebab pakai cakap orang yang tiada akauntabiliti. Adik sedara...hahahha

Anonymous,  Friday, May 25, 2012  

Jkkk Money Courtesy - Friday, May 25, 2012

tak yah nak suruh TV3 promo bro'. siarkan berita sensasi sikit yang nampak menarik perhatian pembaca. tak yah lah nak selak selak kain orang, lebih berfakta dan lebih tulus dan selebihnya biar pelawat nilaikan. jangan macam ameno world yang selalu kantoi terutama pasal penari tiang. tempat lain yang berlaku dan tempat lain pulak difitnahkanya. kami pembaca lebih terbuka minda bro' dan selalu buat check and balance walau pun pegangan kami tak berubah,

Anonymous,  Friday, May 25, 2012  

Apa cita ni beb. Apa pulak cerita pasal GOMO yang saya dengar sudah memang top kat Pro Kerajaan. Rezeki dia beb dan saya dapat tahu GOMO dengan UMB tidak sehaluan walau pun sama tujuan. GOMO memang hebak beb. Saya harap harap blog Pro Pembangkang jangan lah pulak iri hati kerana GOMO sememangnya deserve. Alah tak usahlah kita hendak fikirkan hal GOMO, takut kita terlalai pulak.

Saya tertarik dengan komen Anon Friday, May 25, 2012, boleh ulas beb?

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER