Powered by Blogger.

Nah...!!!! bukti jelas provokasi dari POLIS

>> Sunday, 13 May 2012

Kelakuan polis ikut SOP?



Sebenarnya malas dah nak cakap pasal polis ni. start BERSIH 3 itu hari aku dah hilang respect kat PDRM versi umno ni. betul2 korang buat kerja ikut nafsu umno, betul-betul ikut terlunjuk kerakusan BN. 


Ini provokasi cap apo ni, ini provokasi seorang pegawai polis yang beriman kot, dalam PDRM ada ker sukatan teknik provokasi?  

video
video

So jelas lagi terang provokasi dari polis, tak mustahil inseden depan sogo tempoh hari di mulai oleh seekor SB, ramai feedback orang awam mengatakkan provokasi dari peserta bersih, so kalau dengan bukti video, adakah polis nak kata orang awam menyamar menjadi polis?

depan sogo

Kalau polis berpakaian uniform gua kenal kalau berpakaian biasa atau  atau berpakaian kuning bersih, siapa kenal, sini

p/s: Haram jaddah polis


3 comments:

Anonymous,  Sunday, May 13, 2012  

tp yg lompat2 atas keta polis tu tetap beruk punya perangai~

Anonymous,  Tuesday, May 15, 2012  

x sokong sesape..tapi menghormati undang2 yang ada..

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER