Powered by Blogger.

Manusia paling banggang aku jumpo

>> Sunday, 17 July 2011

Hampir satu bukit jalil aku jumpo manusia banggang dan bodoh,kerano fanatik bodoh terhadap bola sepak negaro eropah sanggup bergaduh kecil dan memalukkan kawan satu negaro.bodoh memang bodoh...khaik tuihhhhhhhhhh untuk penyokong2 fanatik bola terutamonya penyokong Liverpundek dalam video ni.

Kalau keno kat den mau den amuk satu stadium.apo peduli biar terkenal masuk jail kerano mengkapak kan penyokong lembu serupo ni.ingat sonang ko nak familiar satu Malaysia....kahkahkahkha
moral of the story liverpoooorah bodoh piang

8 comments:

Fahmi Sunday, July 17, 2011  

Panas eh bang?kesian.... hahaha.yg bijak sgt g tmpt org wt cmtu knape?masuk kandang kambing mengembek la..buat ape nk mengaum..hahaha

Anonymous,  Sunday, July 17, 2011  

apa masalah kalo dia buat mcm tu bro?
ada dia menyusah hidup ko ke?
sakit mata eh?

hasad dengki x abih2.
tak leh tengok org hidup senang.
ni la melayu yang mangkuk ayun,
budi bahasa budaya kita la sgt.
Tapi haprak pun x da.
melayu sialan yang ikut yahudi.

x pasal2 nama melayu yang jadi kotor.

sebab ada makhluk mangkuk ayun yang x berbudi bahasa!!!

memang dasar pengotor la sesape yang x berbudi bahasa tu.

MunafiqinSharpshooter Sunday, July 17, 2011  

pasal kebodohan mengutuk sesama sdiri dek kerana kesalahan kecil.bodoh.sory aku tk sokong bola pasukan memana.aku tk bodoh serupa dlm video ni...wakakakaka

bunbinban,  Sunday, July 17, 2011  

apa hal lak tak leh pakai baju sape dia sokong. Bodoh la. skang baru aku tau, fan liverpool ni rupa2nya liverfool. Kemudian ngaku lak dorang kambing...hahaha

Fahmi,  Monday, July 18, 2011  

nama je melayu..agakny dl upsr pn xlepas kot bahasa melayu?pepatah pn xphm..kesian..hahahaha

Syed Amirullah Monday, July 18, 2011  
This comment has been removed by the author.
Syed Amirullah Monday, July 18, 2011  

http://www.youtube.com/watch?v=Zz6HiT13mJw&feature=player_embedded
yang ni mcm mana pulak?

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER