Powered by Blogger.

KAHKAHKAH...PESTA MAKAN BABI & KAMAR.

>> Sunday, 20 June 2010

Tiada beza kat mesia makan RASUAH...kehkehkeh

Ratusan orang telah menghadiri pesta sosis daging babi dan Wine (anggur) di sebuah jalan di Paris setelah acara ini dilarang di lokasi yang berbeda.


Sebelumnya penyelenggara acara telah merencanakan menyelenggarakan acara ini di lingkungan yang penduduknya muslim di pusat kota Perancis.

Acara makan-makan dan minum barang haram ini, dianggap oleh pemerintah setempat dapat menyinggung umat Islam dan berpotensi menimbulkan konflik, dan polisi telah memutuskan untuk membatalkan dan melarang acara tersebut awal pekan ini.

Namun larangan itu tidak menghentikan sekitar 300-400 orang untuk keluar dan menerima seruan ajakan untuk menyelenggarakan makan babi dan wine tersebut pada hari Jumat lalu. Dan beberapa peserta juga membawa bendera Prancis.

Acara diselenggerakan tidak ditempat yang direncanakan semula, namun dilaksanakan di jalan Champs-Elysees dekta Arc de Triomphe.

Polisi terlihat turut bersuka cita dalam acara pesta makan babi dan minum khamar yang diselenggarakan itu, dan acara ini berlangsung tanpa terjadi insiden yang tidak diharapkan.

4 comments:

Benrauf 2.0 Monday, June 21, 2010  

Babi masak cili api ada?

joecharlie Friday, July 02, 2010  

5 SYARIKAT YANG BERMINAT MEMBANGUNKAN MODERN PIG FARM

1) PPAD INTERGRATED (M) SDN BHD
shah alam. tindakan mohd hanifah abdul latif

2)BEAUTY PROJECTS SDN BHD
batu caves. tindakan syed abdul jalil shah

3)INDUSTRIAL ENVIRONMENTAL ENGINEERING PTE LTD
singapura. tindakan tan keaw chong

4)CHOROEN PAKPHAND JAYA FARM (M) SDN BHD
pelabuhan klang. tindakan ng kui chong

5)NUMAC MACHINERY SDN BHD
petaling jaya. tindakan chong tim

2 daripada 5 syarikat yang turut membida pembinaan ladang babi mega ini adalah kepunyaan melayu ! selangor makin menghampiri kebankrapan tahun 2012, jadi nak cari duit maka jalan senang bela babi. ibu babi sekali beranak 20 ekor. 6 bulan dah boleh jual. maknanya kalau pkr dan pakatan selangor bela 6000 ekor babi induk, ladang babi pkr ni akan punyai 120 ribu ekor anak babi.
majlis mesyuarat kerajaan negeri telah menimbangkan dan bersetuju meluluskan pengambilan balik tanah di PT3420,PT3425 dan PT3426 seluas 337.09 ekar di mukim batu daerah kuala langat sebagai modern pig farm (MPF) di bawah seksyen 3(1)(b) akta pengambilan balik tanah 1960
AGENDA DAP MENGHALAU KELUAR MELAYU KUALA LANGAT BERMULA !
orang melayu akan secara halus dihalau keluar dari kawasan penempatan,puncanya tak tahan dengan bau babi,wajah babi,lori babi,kilang babi,pusat sembelihan babi dan segalanya yang berkaitan dengan babi.

joecharlie Friday, July 02, 2010  

HA HA HA SATU LAGI KG.MELAYU LENYAP DIMUKA BUMI SENDIRI......PADAN MUKA SOKONG DAP LAGI.....Selepas Kampung Jalan Asam di Jelutong yang bakal diranapkan oleh Zionis DAP dalam tempoh masa 3 bulan, kini difahamkan Kampung Binjai di Bayan Lepas pula bakal menerima nasib yang sama dengan Kampung Jalan Asam dan juga Kampung Buah Pala

asrin Tuesday, July 06, 2010  

admin, ko dari indon kan? jage je lah negara ko. x payah nak sibuk kt malaysia....kitorang x panggil polisi kat cn...dasr indon celaka

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER