Powered by Blogger.

MANA PERGI GUA PUNYA POSTING "BEKERJA UNTUK NAJIB ATAU RAKYAT"

>> Thursday 4 March 2010

note:
tionaseng ...sudah hilang maa...mungkin para pembaca atau blogger sempat membaca artikel tu...tiba2 je hilang selepas gua posting artikel baru bertajuk "2 ORANG LAGI BAKAL MP PKR AKAN KECUNDANG KE TANGAN NAJIB"  ...tolong gua kemana hantu tuya sembunyikan artikel gua...kemana dia merajuk...pertama kali terjadi kat blog gua...mana2 blogger yang pernah kena macam gua tolong royak,habaq mai,kabor sikit...gua sudah pening atau pun gua akan buat report polis mengatakan blog gua di hack...pinto punya ker?...kehkehkeh...tolong gua beb.

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER