Powered by Blogger.

GAMBAR CERAMAH PAKATAN RAKYAT DIKUASAI POLIS

>> Monday, 8 March 2010

GAMBAR SEKITAR KELAB SULTAN SULAIMAN

 
Gua sampai kul 10 keadaan dah kecoh...inilah keadaan ceramah yang di ganggu oleh polis...sedangkan kelab ini adalah milik penuh kerajaan selangor...undang gua punya ..ada aku kesah
  
 pentas ceramah di penuhi polis menghalang daripada berceramah

  
Memang hebat anak buah gua ni...cam sial jer
  
 Berdoa selepas pentas ceramah dihalang...celaka polis buat tak tahu jer bila time doa...seolah-olah bukan islam bapak polis ni...tionaseng lu
  
Hancur-hancur polis...amin...eh silap umno
  
  
Lu tak cayer gua cakap kan...skang tengok sendiri tak da sekor pun polis mengaminkan doa....mati boleh lah tanam kat jirat ni...
  
Walaupun diugut polis dengan lengkap dengan pistol.beltan...gua dengan geng reformasi talak lari maaa...polis pun orang juga apa ada hal
 
 fru cuba mengawal pintu masuk agar menghalang pengunjung daripada masuk
 

kahkahkah...ikut arahan maaaa...walaupun di suruh makan tahi...kehkehkeh janji gaji masuk...lu apa dapat.

2 comments:

Anonymous,  Monday, March 08, 2010  

ada akai tapi tak mau guna letak di kepala lutut,takan sampai bila tak mati

Mr Kamikaze Thursday, March 11, 2010  

Tak semua polis macam sial bro..ada jgk yg ok bro..

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER