Powered by Blogger.

EMPAT PARTI BERGABUNG TUMBANGKAN BN DI SARAWAK

>> Monday 22 March 2010

note:
kehkehkeh...gempur,terjah,serang,sumpit...selamat jalan,selamat berkubur,selamat mengtahlilkan umno bn sarawak...kehkehkeh kami datang membawa air liur yang masam untuk meunmbangkan sarawak dari tangan perogol,dari tangan perompak negara...kami tiada wang untuk merasuah pegundi sarawak...ayuh tok2 batin,tok iban,halau dengan segera mana2 muka yang tak biasa masuk kampung dari sekarang...muka ni akan mengeluarkan kata2 manis yang teramat...sila pagar dengan segera kawasan rumah anda...sila pagarkan dengan anjing2 untuk menghalau penyangak negara dari terus menipu kamu...jangan lupa lepas babi sekali ...kahkahkah lepaskan segala mak nenek,jembalan,hantu raya,tegkorak bagi menghadapi situasi lima tahun sekali ini...kahkahkah


KUALA LUMPUR : PAS negeri Sarawak terutamanya di Kawasan Miri kini siap siaga untuk bertempur dengan mana-mana calon BN menjelang pilihanraya negeri akan akan dating.

PAS Miri dalam satu kenyataan menjelaskan jentera parti itu sudah siap siaga untuk melakukan kejutan untuk menghadapi pilihan raya negeri yang akan diadakan pada bila-bila masa dari sekarang.
“Jentera parti kini sudah siap siaga untuk melakukan kejutan dengan kerjasama erat bersama PKR,DAP dan SNAP untuk menghadapi pilihan raya negeri yang akan diadakan pada bila-bila masa dari sekarang.

PAS Miri di bawah kepimpinan Tuan Haji Jofri Jaraiee yakin dengan gerakerja yang berterusan bermula dari Pilihan Raya Dewan Undangan Negeri (PRDUN) tahun  2006 lalu, sokongan penduduk tempatan amat memberangsangkan dan bakal diterjemahkan pada undi PR DUN akan datang,” kata kenyataan itu.

Kenyataan itu turut menyebut, Kempen Jom sertai PAS dan Pelancaran Tabung Jihad anjuran PAS Kawasan Miri cukup menerima respon positif dari masyarakat setempat.

“Kempen Jom Sertai PAS dan Pelancaran Tabung PR DUN Sarawak memberi signal positif dalam satu usaha yang lebih gigih dalam membawa satu sinar baru pada politik Sarawak yang maha gelap sepanjang pentadbiran (Pengerusi BN merangkap Ketua Menteri Sarawak) Taib Mahmud.
Ayuh bersama PAS dan Pakatan Rakyat untuk perubahan cemerlang Sarawak,” katanya.

Terdahulu, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengesahkan pihaknya telah menemui Ketua Menteri Sarawak itu Februari lalu berhubung pilihanraya di negeri itu.

SPR turut mengarahkan SPR negeri Sarawak menyediakan secara terperinci berhubung bajet pilihanray di negeri terbesar di Malaysia itu.

Pada pilihanraya negeri tahun 2006, BN tumbang di Sembilan kerusi Dun walaupun ketika itu Tsunami politik belum melanda seluruh Negara.

Pilihanraya di Sarawak kali ini juga dijangka mencatatkan sejarahnya tersendiri apabila seluruh parti pembangkang di Sarawak bersatu untuk menumbangkan BN secara satu lawan satu dan bersedia untuk bertanding di bawah paying Pakatan Rakyat.

Setiap wakil komponen PR iaitu PKR, DAP, PAS dan SNAP akan bermesyuarat untuk memuktamadkan berhubung agihan kerusi pada penghujung bulan ini.

1 comments:

Anonymous,  Monday, March 22, 2010  

kompom pr bungkus..., politik srwk berbeza dgn di sjung.

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER