Powered by Blogger.

WOIT ZUL...JANGAN CARI ALASAN SIAPA NAK TENDANG KAMU

>> Tuesday 16 February 2010

Konspirasi ‘firaun kecil’ mahu tendang saya keluar PKR

SIAPA FIRAUN...BUKAN DARI KULIM KER

KUALA LUMPUR, Feb 16 — Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin (gambar) mendakwa sudah wujud konspirasi untuk menendang beliau keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sebalik prosiding lembaga disiplin minggu ini.


Zulkifli mendakwa usaha konspirasi itu termasuk menetapkan tarikh prosiding lembaga disiplin ketika beliau akan berada di Korea untuk menghadiri Persidangan Kepimpinan Antarabangsa mulai Khamis ini.

“Melihat pada kenyataan-kenyataan yang dibuat, nampaknya keputusan sudah dibuat (untuk saya dikeluarkan dari parti,” kata beliau pada sidang media di sini hari ini.

“Saya telah menerima surat tunjuk sebab daripada lembaga disiplin PKR berkaitan tindakan saya membuat laporan polis terhadap Khalid Samad (Ahli Parlimen Shah Alam PAS) mengenai isu kalimah Allah.

“Saya ingin menegaskan bahawa saya bersedia untuk berhadapan dengan lembaga disiplin untuk mempertahankan prinsip dan pegangan saya dalam isu kalimah Allah,” katanya lagi.
Lembagai disiplin menetapkan 18 dan 23 Feb untuk Zulkifli menghadap mereka menjawab tuduhan yang dikenakan.
malaysianinsider



note:-
kahkahkah...siapa nak tendang siapa...siapa yang nak keluarkan kamu dari pakatan...cakap zul...bukan ker kau memang nak kelaur dari pakatan mangkuk...woi pembelot kalau sayang PR kenapa bertindak tak  mengikut peraturan...memang kau saje nak cari penyakit kan...memang kau cari alasan supaya di tendang kan...woittt porah pakatan tak perlu lah boneka umno dalam pakatan macam kau tu...kami dah tahu kamu tu memang sedang bercinta dengan umno ka...mengaku jela...jangan jadi munafik buat malu kupiah atas kepala je...konon membela isalm...kahkahkah...kawasan kulim berkucar kacir...duk sibuk hentam situ hentam sini...woit balik jaga kawasan la...kau sebenarnya kalah zul di kawasan kulim...kahkahkah kenapa calon lawan tarik balik kemenangan kau di sana?...bukan kah kau telah berjanji dgn umno kedah untuk menghuru-harakan pakatan...celaka kau zul....hak ptuiiiiiiiiiiiih

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER