Powered by Blogger.

MARI KITA KENALI MUNAFIQEN NEGARA

>> Wednesday 17 February 2010

Di dahului raja segala raja munafik lagi bangsat

Saya selaku ahli parlimen pasir mas bertanding di atas tiket pas setelah parti umno menendang saya jauh-jauh.Kini saya memang bercita-cita memasuki umno kembali setelah saya melihati umno lah parti yang boleh mengutungkan saya dan membuncitkan perut saya.Kini parti pas boleh blah kena tipu atas darat kering oleh saya.Bye-bye parti islam semalaysia.
Saya ahli dewan undangan negeri changkat jering bertanding atas tiket PKR,dan kini saya ahli bebas ala mesra umno meninggalkan pkr setelah SPRM mengekori saya berkaitan skandal rasuah.Oleh itu jalan selamat dari di ekori mereka hanyalah kau umno.
 
Siapa tidak kenali saya sewaktu dulu hanyalah seorang penghantar surat (mat piun) bertanding di atas tiket pkr,kini saya meninggalkan pkr setelah saya juga di ekori pegawai SPRM di dakwa melakukan skandal rasuah kerajaan negeri perak.Dengan itu jalan selamat saya juga mengikuti adun changkat jering melompat ke seberang laut,ala2 mesra dajjal di panggil parti pengkhianat.


Aku seorang amoi jelapang melompat setinggi-tinggi nya bersama-sama changkat jering dan behrang untuk menhancurkan kerajaan pakatan yang di beri mandat oleh rakyat perak.Setelah saya melihati perkembangan pakatan yang tidak mendatangkan keuntungan pada saya dan rakan2 saya.Apalagi saya mahu tunggu tanpa berfikir panjang melompat ke dalam lubang najis yang sewaktu dulu saya amat benci.Kini saya jilat kembali parti itu.Kerana BN lah parti cari makan maaaa...!!!


Saya ahli dewan undangan negeri lunas PKR mengikuti jejak rakan saya dari perak untuk menhancurkan bangsa dan negara saya.Sebenarnya saya tiada alasan yang kukuh untuk keluar dari PKR.Namun saya mengreka-reka alasan bahawa pakatan tiada duit untuk membiayai saya untuk membantu penduduk kawasan lunas.Dengan akal pendek lagi bodoh saya terus berenang jauh-jauh untuk menyelamatkan kedah dari terus di perintah oleh ustaz azizan.Saya juga dikenali sebagai adun lunas yang bermasaalah.
 

Saya anak pok loh dari P.kelang dan dari adun PKR juga kini tidak yakin dengan pemimpin saya iaitu anwar ibrahim  setelah saya mencurigai tentang kes liwatnya yang banyak mencari alasan menangguhkan kesnya di mahkamah.Itulah alasan saya untuk tidak bersama lagi dengan pakatan khususnya PKR.Sebenarnya alsan saya itu saje di reka cipta.setelah di fikir-fikir namun tidak di ketemui.Saya yakin anwar tidak melakukan liwat itu.apa kan daya bro zaman sekarang zaman duit.jalan untuk selamat di dunia hanyalah kau umno,iaitu parti lama saya yang saya duk kutuk ,maki hamun sewaktu dulu.namun kini saya lebih selesa menjilat semula kahak saya yang pekat lagi hijau..eeee


Saya MP bayan baru.Baru saje beberapa hari melompat mengikuti rakan2 saya yang gila duit.Saya mulai curigai dengan pentadbiran Lim guang em kerana beliau menindas kaum melayu dan berfahaman komunis.Dengan itu saya istiharkan diri saya keluar dari PKR menjadi mesra umno.Sebenarnya saya mengkritik kerajaan lim kerana dia jahat sangat tidak meluluskan projek padang golf saya berjumlah 40j,Beliau telah menutup periuk nasi saya dan keluarga saya.Dengan jalan itu lah saya mencari makan setelah dulu dengan umno saya tidak dapat cari makan sebanyak itu.Dengan jalan mudah tanpa berfikir panjang dengan akal banggang saya lalu saya masuk umno semula tanpa pedulikan apa pengundi saya nak kata.

KEHKEHKEH..siapa tidak kenal saya MP PKR kulim bandar baru.saya sebenarnya kalah dalam pertandingan PRU 12 yang lepas kerana gagal mengistiharkan harta.namun cerita belakang kasi kawtim dengan pihak lawan saya,beliau menarik ballik fail mahkamah itu.Tapi beliau mengenakan satu syarat iaitu berjanji hendaklah mengkucar-kacirkan pakatan rakyat dengan isu bercanggah di kalangan ahli pakatan yang lain.Kini saya kekal sebagai MP palsu.dn saya sebenarnya sudah menjadi ahli umno sewaktu perjanjian dengan beliau dengan mengisi borang umno dan telah menandatangani di depan loyal ala2 PR.Itulah silap saya,saya tidak menyedari loyal itu adalah dari pakatan.namun rahsia saya belum di ketahui umum lagi.Saya tdak hairan sedikit pun sekiranya PKR mahu membuang saya dari menjadi ahli.sebenarnya saya memang nak keluar dari parti tu.saya pembela islam bukan macam TGNA atua TGHH.itulah prinsip saya islam dulu baru parti.Namun sebelum rahsia besar di ketahui lebih ramai saya ingin keluar dari PKR.dengan alasan DAP yang jahat,PAS parti boneka DAP.Bagi saya itu semua parti mangkuk hayun yang tak bela nasib melayu,tak macam umno parti yang bakal saya lompat sanggup meroboh masjid bujal,rampas harta rakyat,tanah rakyat,itulah prinsip perjuangan saya yang selari dengan pegangang hidup saya...muahahahaha good by PKR ,umno pujaan hatiku

 !!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
           !!!...http://ketuapolis.blogspot.com...!

1 comments:

Idda Hashim Wednesday, February 17, 2010  

Salam. Abg polis, tulis crite mcm ni takde sapa ke yg nak ngadu kat org2 ni..klu takde yg ngadu kat org2 tu, sy pun nak tulis mcm ni gak lah..hahaha

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER