Powered by Blogger.

BERITA GEMPAR DARI PEJABAT SUHAKAM

>> Wednesday, 24 February 2010

 Oleh:KetuaPolis

Kehkehkeh...cepat lu buka blog gua kan...taruk tajuk kasi gempaq baru lu hilang ngantuk...tapi gua janji gua tak sia-siakan lu pasal tajuk  tu k...gua siyes bhai...tak cayer lu baca sampai habis.

Baru gua balik dari pejabat suhakam yang berlansungnya suatu perlawanan di antara peneroka2 felda (ANAK) dengan anak didik umno iaitu suhakankang di jalan raja laut berpengadilkan polis anak raja malaysia.

Kali ni liputan media pukul 8 malam nanti memang betul ...wa jamin tiada penipuan dari pembaca berita malam ni sebab memang betul dengan kehadiran pendemo2 bantahan yang tak sampai 50k orang...wa rasa lagi ramai polis dengan media...kurang la sikit kerja rakib atib nak rekod dosa si pembaca bacul tu.

Peserta demo bantahan di wakili oleh yb2 pakatan rakyat iaitu yb sallehudin ayub (kubang kerian),yb tian (batu),saudara mazlan aliman dan ajk2 pas negeri dan peneroka2.Sedang media menemuramah yb2 tersebut tiba2 timbul suatu kelibat lembaga dari KWSP menuju ke Masjid india.

Jeng..jeng...jeng...mungkin lembaga itu tak menyedari ada bantahan dari peneroka bersama pakatan...kalau ianya menyedari mana mungkin dia melalui laluan tersebut...ooo mungkin juga itu jalan short cut untuk ke pejabat beliau masjid india.

Tanpa disedari oleh orang ramai dan polis kat situ...tiba2 kedengaran suara dari seorang perempuan memekik "yb,yb mai la join sekali menyerah memorandum bantahan ni,yb tian dengan sallehudin pun ada"begitulah lebih kurang wa dengar...rupa-rupanya suara itu adalah blogger ummuasiah2001,dia lah orang pertama ternampak lembaga yb itu melalui laluan tersebut.

Tionaseng punya yb...gua ingatkan dia berpaling lah dengan pekikan minah blogger itu...gua tak tahu rupa-rupanya lembaga itu pekak...mana mungkin tak dengar dengan jarak kurang lebih 5 meter.
sambil berjalan menyondol menghidu bau longkang ala bau one drop...kehkehkeh

Lepas tu adalah suara2 memuji lembaga itu mengatakam "dia takkan datang,sikit lagi dia nak bertanding jawatan tim.presiden umno"gua tambah lauk pada zahir je pakai kupiah bagi nampak islamic ala munafik batinnya telah berjiwa kotor...kehkehkeh biasalah dengan kupiahnya,mana pernah pakai kupiah logo transformer.

Inilah contoh lembaga yb pakatan rakyat yang kononya memegang kata2 ketuanya ingin memperkasakan pakatan...sori tak der gambar mungkin ummuasia2001 banyak snap pib lembaga itu kot...kahkahkah

Lu teka lah siapa lembaga munafik tu yang kasi banyak bikin panas sejak dua menjak ni...gua nak bagi tahu pun rasa berat hati...kalau lu tak cayer citer gua lu boleh tanya itu minah blogger ummuasiah2001 atau jurukamera suara keadilan yus siapa gua maksud kan...gua tak nak tanggung dosa nak sebut2 nama lembaga tu....geli bhai..nak termuntah gua bila tengok muka dia lagi mahu nak sebut...perghhhhhhh tak pasal2 lu cakap gua mengandung pulak...kehkehkeh

harap lu bersabar..lepas tanggungjawab gua sebagai penyampai cerita lebih cepat dari berita...kahkahkah.

!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
 !!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!

4 comments:

Isa Wednesday, February 24, 2010  

Kuang ajaq... kalau tak nak bagitau.. jangan cerita la...

Sama macam gua jugak... ha..ha..ha...

OK..lah... gua follow ni...

Isa Wednesday, February 24, 2010  

Wooiittt... mana link follower... takda pun...

Ketua Polis Wednesday, February 24, 2010  

betul la bro gua pergi tadi..boleh pulak yb mangkuk tu kita orang pgl buat der je..isa kan tahu saper tu kan?kehekehkeh

mola Wednesday, February 24, 2010  

Apa citer ni? tulis panjang2 mesej tak sampai. buang masa je.

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER