Powered by Blogger.

BERITA BODOHKAN MELAYU

>> Tuesday 2 February 2010


Kepala babi di perkarangan masjid mungkin diimport: Polis

PERCUBAAN MENIPU MELAYU SAMPAI MELAYU MAMPOS


KUALA LUMPUR: Polis tidak menolak kemungkinan kepala babi yang dijumpai di perkarangan masjid Taman Sentosa dekat sini, baru-baru ini, diimport dari luar negara.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Muhammad Sabtu Osman, berkata hasil siasatan forensik mendapati kepala babi hutan itu sudah disejuk bekukan sebelum diletakkan di masjid berkenaan.

note:-
benda tak logik akal langsung nak menipu...bodohkan melayu macam cina kafir tak wujud kat petaling street...mai nak habaq bagi...masjid kawasan majoriti melayu boleh dikatakan 90% melayu...depan masjid ada jual buah...24 jam diorang berada kat situ...kepala babi opsss khinzir berbungkus...kahkahkah bila masa pulak cina haram pegang babi ni?...pegang kepala babi pun berlapik dgn plastik...takkan cina ada haram pegang babi...siap tabur duit lagi...kahkahkah ini kerja melayu haprak yang bodoh lagi miskin...tak logik kan diorang main buang cam tu je duit...wang ehsan melyu boleh bertumbuk...inikan pula nak buang duit bg kat orang...kalau nak derma kat tok imam pun agak2 lah...depa pun dah bergaji...ini lah berita yang cuba nak mencetuskan melayu naik hangin...setelah beberapa surau dibakar tidak mendapat sambutan samseng melayu...opssss geng tarik keter...!!!

1 comments:

Ustaz Nor Amin Sayani Bin Zainal Tuesday, February 02, 2010  

Salam terima kasih linkkan blog saya di sini, saya hargai anda, terima kasih kerana linkkan blog saya di sini, saya doakan anda dibanyakkan rezeki, diberi nikmat kesihatan dan kekuatan untuk meneruskan perjuangan anda.

Sebagai penghargaan dan sahabat Islam saya linkkan blog anda di mega link saya

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER