Powered by Blogger.

Himpunan hijau Kedah dibayar, PAS dah kantoi

>> Monday 4 June 2012





Himpunan hijau di Kedah baru ni dibayar oleh segelintir oleh individu yang dipercayai adalah ahli2 penyokong PR yang kaya raya atau jutawan, berapa ratus sorang amber dop tahu sebab aku hanya pandai menuduh jer bukti aku takde nak kemukakan, eh silap beb bukan tuduhan ianyan hanya kemungkinan peseta-peserta himpunan hijau telah dibayar oleh pihak tertentu, jangan saman aku saman mamat bawah neh.


Nasib baik ada ayat berlapik MUNGKIN, sedap sikit baca bagi yang cerdik bagi yang bodoh terus menusuk dalam dada percaya kata timbalan perdana menteri neh .

kemungkinan besaq ada yang dibayar untuk hadir perhimpunan, itu tak dinafikan mungkin dibayar dalam bentuk sumbangan makan minum, tambang tol atau bagai bukan dibayar semata-mata dipaksa untuk hadir himpunan itu. tak salah pun kalau aku nak sedekah kat peserta bukan muhyiddin tahu pun niat aku nak sedekah atau rasuah supaya hadir dgn paksa?

Sebagai menteri kalau keluar statement macam neh memang nampak banganglah, tiada bukti apa yang dimaksudkan oleh kamu malah memalukan, berpolitik dgn matang bukan macam MENATANG. ok stop

Ini lagi kelakar

Dari manusia yang sama, bin ayah sama, mp yang sama. Pakatan rakyat akan mengadakan demonstransi besar-besaran selepas kalah dalam pilihanraya ke 13 akan datang. sebab selama neh  Pakatan rakyat tak pernah kalah dalam mana2 piilihanraya semenjak 54 tahun memerintah negara Malaysia.

Oleh kerana itu sekiranya PR kalah dan tidak dapat menawan Putrajaya. parti itu akan merusuh kerana tidak boleh terima kenyataan bahawa rakyat menolak beliau.

 Kahkhakah ingat aku sesuka hati nak menuduh bahawa PR akan merusuh nanti? nah baca bawah neh


--->Bersih 1,2,3 semua dibayar
--->901 dibayar
--->himpunan hijau dibayar
Banyak  duit geng2 PR neh

Yang neh sapa bayar?

p/s: Muhyiddin sedang gembira, najib sedang diburu interpol. sini

2 comments:

mahaza Monday, June 04, 2012  
This comment has been removed by the author.
mahaza Monday, June 04, 2012  

Simple : Orang biasa buat baik, sentiasa bersangka baik dan anggap semua orang baik. Orang yang sentiasa berbuat jahat, sentiasa bersangka buruk dan beranggapan semua orang jahat sepertinya

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER