Powered by Blogger.

Pengerusi SPR ahli umno tapi tak bayar yuran

>> Thursday 10 May 2012

Kahkahkah


Kata Menteri Nazri

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz berkata pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya, Tan Sri Abdul Aziz Yusof kini bukan lagi ahli Umno. Keahlian tersebut tidak lagi disambung selepas Aziz gagal memperbaharui keahlian selepas mendaftar buat pertama kali. "Saya jadi ahli kerana ayah saya mendaftarkan saya," 


Dengan hanya alasan bahawa pengerusi SPR itu sudah tidak bayar lagi yuran keahlian UMNO. Malah katanya kemasukkan beliau ahli umno kerana didaftar oleh bapaknya dan yuran dibayar oleh ahli surau. Rembat sini

Kata Saifuddin

Yuran keahlian berbeza dengan yuran tahunan yang mana yuran tahunan membolehkan ahli mengundi dan diundi serta boleh dipilih menjadi perwakilan parti sedangkan yuran keahlian hanya dibayar sekali sahaja semasa pendaftaran sebagai ahli “Yuran tahunan perlu bagi ahli itu untuk menyertai perhimpunan dan mesyuarat parti Malah dia boleh dipilih atau menggunakan hak ahli untuk memilih penjawat jawatan dalaman parti “Seseorang tidak akan terlucut sebagai ahli dia hanya tidak boleh ambil bahagian mengundi dan diundi jika hanya membayar yuran keahlian semasa pendaftaran .


Apabila yuran keahlian sudah dibayar beliau akan menjadi ahli Umno selama-lamanya kecuali apabila beliau dipecat atau menghantar surat untuk keluar parti ” katanya lagi. Rembat sini 

p/s Der lawak bagai apa buat lawak ni.apa iq menteri ni tahap cipan ke apa? ini buat lawak atau lawak banggang? seboleh-bolehnya aku kelentong aku kelentong selagi aku leh konar bearing aku konar, adakah rakyat sebodoh menteri bernama Nazri Aziz?

Senang citer dan mudah faham camnilah."Ahli pekida yang tak bayar yuran bila incase ayahanda tak nolong masih tak faham? ermmmm

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER