Powered by Blogger.

Ali Rustam tunduk kepada pengusaha pusat hiburan

>> Monday, 18 July 2011

Jeng-jeng....apo sudah jadi dongan nogori jiran den ni bhai.pelik-pelik sojak kebelakangani ketua menteri melako,napak gayonyo bertambah laie lah pelajar sekolah termegandung  ket sano.gerombolan suko sangat julang koris telanjang,mano poie sejuto ahli silat ekau.apo kuat sangat ko tokey2 pengusaha.kato pesilat handal2,pantang dicabar.yang kononya membela agong, agamo dan bangsa malayu .jangan malukan umat malayu sano oh pak ali

Isu ini kalau orang melayu islam ket sano tak alert juo memang patut di panggil barua khak tuihhhh (bahasa paling indah).dah torang-torang melanggar hukum Allah.apo laie isu nak dibontang kan ket melayu, kalau isu cam ni tak termakan.berubah demi anak bangsa,agamo.zaman ekau mungkin tak sompet,pikir lah untuk zaman anak cicit korang,entah2 ekau dapat cicit johor tergadai lagi kat singapore....kahkahkahah (tak mustahil bhai)

2 comments:

Hang Tuah,  Monday, July 18, 2011  

DISKO! DISKO! DISKO MAN!
ALI RUSTAM & GANG NAK BERDISKO MAN!
YEAH BAYBEH!!! YEAH!!!!!

(nyanyi ikut rentak lagu Village People Macho Man)

mountdweller Tuesday, July 19, 2011  

Saya telah tunaikan hajat saudara

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER