Powered by Blogger.

POLIS LU KENA AMBIL TINDAKAN SEGERA...JANGAN TIDOR

>> Friday 30 April 2010

note:-
kehkehkeh...tahniah herman...berjaya publishkan foto mamat ni...cepat betul dia deleted akaunnya...wa add dan kena reject...wa send message...siap gelak lagi...lu memang nakal bhai...wa tak sempat nk curi gambar lu...tapi tak per ada sahabat sepantas kilat mencuri gambat lu...kahakhkah...wa nak tambah skit lagi man...budak yang berasal dari kepala batas kg pak lah al-tidori...lu tunggu la SB2 umno datang menjemput lu...kehkehkhe


Saya terkejut membaca Facebook saya hari ini. Rakan-rakan facebook memaklumkan bahawa seorang pemuda Umno mengugut untuk membunuh Mursyidul Am Pas, Tok Guru Nik Aziz.

Mohd Safuan Hilmi, 24 yang mengaku graduan UiTM dan kini bekerja di Syarikat Prasarana Negara Berhad membuat ugutan mahu membunuh Nik Aziz dalam komennya di satu wall perbincangan dalam facebook.

“Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi”

“Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu”….begitulah kata-kata biadap pemuda Umno ini.

Saya minta pimpinan PAS khususnya PAS kelantan dan Tok Guru Nik Aziz sendiri membuat laporan Polis. Ini adalah satu perkara yang serius kerana jelas, Umno telah merosakan pemikiran generasi muda dan menjadikan ugutan bunuh sebagai permainan biasa. Umno harus bertanggungjawab kerana melahirkan makhluk sebiadap ini.

Saya dapati laman Facebook beliau sudah ditutup…tapi ini maklumat yang saya sempat ambil. Harap disiasat kerana kita tidak boleh memadang kecil hal ini. Kalau dibiar, nanti lebih ramai yang besar kepala dan buat ugutan serupa.


kehkehkeh...jejaka handsome bhai...lu banyak celaka...accept la wa woittttt....lu telah selamat bhai...kehkehkeh

2 comments:

KASIHCIKGU Friday, April 30, 2010  

Kalau Ketua Polis ambil tindakan tak boleh ke? Itulah KP hasil keluaran UiTM, dok kat kampus asyik merapu buka nak study...cakap pun tak pakai akai lagi..

Anonymous,  Saturday, May 01, 2010  

kenapa manusia zaman sekarang berani tdk bertempat?

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER