Powered by Blogger.

BERITA DUA KALI BODOHKAN MELAYU

>> Saturday 3 April 2010

note:-
kehkehkeh...berita menyejukkan hati....berita cukup menenangkan semua orang...pertandingan gusti antara gerombolan mic dan umno kononnya telah berdamai...kononya mic mengalah...ini kira bijan umno menang lah ni...woitttt orng hulu selangor ini filem tamil yang ditayangkan sebelum bik mama lahir lagi...ini filem orang tamil sudah bakar ini panggung...pasal cerita tak sedap...sedap lagi tengok tubuh bik mama dari filem tamiul versi gerombolan...kehkehkeh


IPOH, 3 April — Presiden MIC Datuk Seri S. Samy Vellu menyerahkan sepenuhnya kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk membuat keputusan mengenai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor.


Samy Vellu berkata dalam setiap pilihan raya kecil sememangnya terdapat isu pertindihan di mana akan ada beberapa pilihan untuk menjadi calon.


“Jadi saya serahkan kepada Perdana Menteri untuk membuat keputusan...MIC telahpun membuat persediaan untuk menghadapi pilihan raya kecil yang dijadualkan berlangsung pada 25 April ini. Banyak kerja telah dijalankan,” katanya kepada pemberita selepas satu seminar anjuran MIC Perak di sini.

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER