Powered by Blogger.

PR MENDAPAT KEMENANGAN YANG PERTAMA DI HULU SELANGOR

>> Tuesday 30 March 2010

note:-
kehkkehkeh...kemenangan pusingan yang pertama dengan mendapat markah 80%...Adu domba yang halal menglagakan gerombolan umno dengan mic...ayuh rapatkan saf-saf blogger kita pakat pujuk samy vellu dan najib supaya letak calon masing-masing...kahkahkah woitt vellu ini zaman mongolia lah...ini bukan zama madey kutty...ini zaman bukan lu punya anak beranak...pergi mamposs itu sama madey...bagi wa hulu selangor adalah calon terbaik adalah dari kalangan mic...sebab itu kerusi tradisi mereka turun temurun...lu umno kasi hormat sikit la lu punya cousion...kalau sekiranya gerombolan umno bertanding juga bermakna umno memang sah perompak...bagi test tengok mic ada power atau tarak...kahkahkah wa banyak rindu itu samy vellu punya muka maaaa...!!!

BN mula terasa bahang Hulu Selangor apabila sehingga berada dalam keadaan defensif kerana masalah perebutan calon antara MIC dan Umno.

Perebutan ini tidak dapat dibendung lagi keraan masing-masing mendakwa mempunyai sebab mengapa calon mereka mesti diketengahkan pada pilihanraya ini.

Umno mendakwa calonnya berupaya untuk merampas kembali kerusi ini dari PKR. Manakal MIC mendabik dada menyatakan kerusi itu adalah milik mereka sejak sekian lama.

Keputusan pilihanraya umum 12 tidak boleh dijadikan ukuran kerana menurut keadaan sudah berubah dan MIC melalui Timbalan Presidennya, G Palanivel berupaya untuk membalas dendam kerana kerana tewas kepada Allahyarham Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad pada PRU Mac 2008 itu.

Hari ini Taukeh Enjin Hilang, Zahid Hamidi memberi peringatan kepada pemimpin BN dan kuncu-kuncu mereka supaya supaya tidak membincangkan isu calon pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor secara terbuka.

Naib Presiden UMNO itu berkata, jalan terbaik adalah dengan menyerahkannya kepada kebijaksanaan kepimpinan tertinggi BN untuk membuat keputusan.

Tegasnya, pertikaian atau perbincangan mengenai isu itu secara terbuka hanya akan memberi peluang kepada pihak pembangkang untuk membidas.

Terbukti mula gentar dengan perkembangan ini apatah lagi komposisi pengundi di Hulu Selangor tidak memberikan kelebihan kepada Umno/BN kerana peratusan orang Melayu hanya 53.9 % sahaja manakala Cina 26.7 % dan India 19 %. Jumlah kesemua pengundi ialah kira-kira 60,000 orang.


5 comments:

anakkulim Tuesday, March 30, 2010  

pkr pasti menang 90 peratus dihulu selangor...kalau pengundi melayu 90 peratus keatas pkr pasti tersungkur kali ini...

cucu mamak kutty ori punya tau,  Tuesday, March 30, 2010  

jgn di cari kelemahan musuh,bina kekuatan sendiri,org melayu tak boleh di percayai,dgn teh secawai undi mereka boleh berubah.....kah kah kah ...klu melayu terus percaya kat umno...melayu akan terlingkup...umno pelingkup melayu...kah kah kah...melayu banggang

Anonymous,  Wednesday, March 31, 2010  

tapi klu pilih pkr kandang babi lagi luas tanah melayu habis dirampas akai tak ada ka

Anonymous,  Wednesday, March 31, 2010  

kami kat p pinang dah serik pilih PKR menyesal sangat2 hantu punya G eng cilaka punya anuar bantuan banyak pada cina melayu nganga jangan harap la kami nak pangkah pkr lagi mampuih pi kat hampa

Anonymous,  Wednesday, March 31, 2010  

cucu mamak hang la bagang ....... tak sedar di jahanam la hang pi dok kat india lg baguih berambus dr tanah orng melayu

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER