Powered by Blogger.

FOBIA DENGAN PILIHANRAYA...ASYIK KALAH JER

>> Wednesday 10 March 2010

note:

kehkehkeh...pergi mampos la kau jib...kalau tak de telor  berkonar bearing je lebih...bik mama sound pucat bibir yang merah tu...kahkahkah...anak pekan yang dayus menang kerana kem askar batu 10.

Perdana Menteri, YAB Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak berpendirian bahawa cadangan untuk mengadakan pilihanraya kerajaan tempatan tidak perlu kerana ia akan menimbulkan pelbagai agenda politik parti. Cadangan itu akan menyebabkan rakyat bergelumang dengan mainan politiking parti-parti yang terlibat.

Najib mengulas cadangan yang dikemukakan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang yang telah menghantar surat kepada pihak SPR untuk meminta pandangan bagi membolehkan kerajaan negeri itu mengadakan pilihanraya kerajaan tempatan untuk menyuburkan demokrasi. 

Turut sama menyokong cadangan tersebut ialah Menteri Besar Selangor iaitu Tan Sri Khalid Ibrahim yang menyatakan bahawa negeri Selangor akan turut sama mengikuti jejak langkah yang dicadangkan oleh Pulau Pinang. 

Walaubagaimanapun, Kedah dan Kelantan yang diperintah oleh PAS masih belum membuat apa-apa pendirian berhubung cadangan komponen Pakatan Rakyat itu. Malah, pimpinan tertinggi PAS turut sama belum mengeluarkan kenyataan rasmi sehingga mengadakan mesyuarat parti yang terdekat dalam bulan ini. -ANN 

1 comments:

Serupademo Wednesday, March 10, 2010  

fobia pun boleh
troma pun boleh
takut pun boleh
serik pun boleh.
lekat kuwong pun boleh
lekat badi pun boleh.

pakai lah mana mana satu.

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER