Powered by Blogger.

BILA KATAK POLITIK MASUK/TUNGGU TEPI LUBANG NAJIS

>> Friday 5 March 2010

Oleh:Dr Lo'Lo'

Ni hantaran saya menjawab komen terhadap doa yang saya cadangkan kepada penyokong-penyokong PR yang bimbang dan risau dengan senario terkini PKR/PR. Saya kongsikan di sini panjang saya menulis:

Janganlah RHM (singkatan nama seseorang dalam facebook) nak perasan yang UMNO/BN tu baik sangat sebab itu beberapa katak politik lompat ke sana. Kita anjurkan baca doa tersebut apabila beberapa pimpinan PKR meninggalkan parti + PR untuk muhasabah diri dan sebagai pengaduan kepada Allah swt. Sebagaimana Rasulullah saw dibaling dengan batu oleh penduduk Taif hingga cedera dan berdarah. Baginda saw mengangkat tangan lalu berdoa dan mengadu kepada Allah swt. adakah itu bermakna Rasulullah saw tak betul dan musuh-musuh Islam betul?

Adakah jenayah setpol menteri yang ditemui dengan RM2juta cash dalam rumah dia boleh dibandingkan dengan kesalahan bekas pimpinan Kerajaan Negeri dan PKR Pulau Pinang yang kononnya telah d'clear' dari sangkut dengan rasuah RM10k oleh SPRM baru-baru ini. Kita tahu sangat clearance seperti itu yang menyebabkan orang-orang seperti ini boleh mudah diumpan untuk lompat.
Tak payah temberanglah saya tinggalkan PKR kerana pimpinan PR dah lari dari landasan perjuangan, kerana kalimah Allah lah dan sebagainya.

Suruh orang-orang ini buka balik sms yang dia disogok dengan RM10k oleh taukeh Cina-dia buat kerana kalimah Allah ke? Masa tu mana pergi ArRasi wal MurRasi fin Nar-pemberi dan penerima rasuah dalam neraka.

PKR/PR mengambil langkah berisiko tapi berani dan bertindak awal dengan mencantas benih-benih cancer rasuah ini. Orang-orang macam ini termasuk 2 katak di Perak inilah yang di pungut tepi lubang najis oleh umno/BN untuk meriahkan lagi 'Rasuah dulu kini dan selamanya dalam umno/BN' dan mencorotkan Indeks rasuah Malaysia dari tangga 48 ke tangga 56 setaraf dengan Zimbabwe.

Siapa-siapa yang sokong kemungkaran seperti ini akan bersama dengan pimpinan dia di padang mahsyar nanti, di mana alTantuya pun akan menunggu untuk dapat pembelaan dari Allah swt.jika benar Altantuya telah masuk Islam dan mungkin bertaubat sebelum diletup dengan C4 bersama baby yang dikandungnya, Altantuya mungkin akan dulu masuk syurga dari pimpinan yang mengarahkan 2 anggota Tindakan Khas meletupknnya. Wallahua'lam

!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
!!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER