Powered by Blogger.

TERKINI-KENALI GOBIND ANAK KARPAL

>> Friday 12 February 2010

Sidang Parlimen, Gobind mahu terus garang


KUALA LUMPUR, 12 Feb - Ahli Parlimen Puchong, Gobind Singh Deo yang digantung selama setahun  tidak sabar untuk kembali berbahas ke Parlimen.

Pengerusi Biro Perundangan Nasional DAP itu kesal kerana kerajaan Barisan Nasional sering  mencari kesalahan dan menghukum pemimpin Pakatan Rakyat.

Trend ini menunjukkan ketidakadilan yang berlaku di negara ini. Jika seseorang dari Barisan Nasional membuat kesalahan, ia dianggap tidak melakukan kesalahan.

Beliau percaya trend yang tidak sihat itu akan berterusan jika BN terus berkuasa di negara ini.
“Tapi di sini saya nak bagi amaran lagi. Akan kita lihat lebih pemimpin-pemimpin pakatan rakyat dituduh dalam masa terdekat. Ia pastinya akan lebih banyak dan saya di sini mahu beritahu, perlulah kita berhati-hati. Di sini apa yang perlu adalah untuk rakyat,”katanya pada sesi penerangan rakyat ‘Selamatkan Malaysia’ semalam.

Bagaimanapun beliau kagum dengan semangat pemimpin Pakatan Rakyat seperti Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Hj Nizar Jamaluddin dan Karpal Singh yang teguh pendirian untuk membela rakyat.

Beliau membayangkan untuk terus berjuang sehingga akhir dan terus menghangatkan Parlimen sebaik sahaja tempoh pergantungannya tamat  16 Mac ini.

“Saya nak bagi amaran kepada Umno, kalau awak rasa awak boleh mendiamkan Puchong? Kalau kamu berfikir bahawa Puchong akan berdiam diri kerana dihalau satu tahun, tidak,  saya akan balik ke Parlimen March 16. Saya akan balik ke Parlimen,”katanya. selangorkini

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER