Powered by Blogger.

Kes RM3 Billion, kini Anwar berdepan dengan hukuman setimpal

>> Tuesday 12 June 2012





Kemungkinan anwar bakal dipenjarakan diatas sebab dalam akaun bank miliknya yang didakwa oleh United Monkey Nasional Organization sebelum neh sebanyak RM3 billion mengagalkan hasratnya untuk menawan putrajaya bersama PAS dan DAP.

Isu neh agak menguntungkan Barisan Nasional dan terus meledak ibarat bom c4 keatas Pakatan rakyat. Isu neh check mate buat PR menawan hati rakyat yang digembar gemburkan  selama neh bahawa parti itu adalah terbaik. nah abang k kasi bukti Anwar bakal berdepan dengan hukuman berat.

dan neh
So buat penyokong dan pengundi2 Pakatan rakyat leburkan  saja niat anda nak menawan Putrajaya dan mari bersama-sama dengan umno kita tabur janji palsu, menipu melucah-lucah dan FITNAH.

p/s :Beb tak nama umno kalau tak buat kerja bangang, tak nama umno kalau bukan dari kalangan ahli2nya yang bodoh, tak nama umno kalau ahli2 nya tak memfitnah adu domba dan ugut sultan.

Isu neh sebenarnya isu bangang yang cuba di create oleh pencacai2 umno yang kini ketandusan idea nak memfitnah memalukan musuhnya secara gentleman. Gerombolan yang cuba nak bangkitkan isu neh sebenarnya masa Anwar dalam umno, dia pun masa tu kencing tak buih lagi.

So isu neh juga membuka mata pengundi2 atas pagar dan sdikit cerdik pandai dalam umno buka mata agar berubah memilih PR PRU13 nanti dari mengundi BN yang terkenal dgn kebodohannya. sumber teh tarik mat said

p/s kalau cerdik tak masuk umno der

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER