Powered by Blogger.

{video Inside} Ditangkap ketika solat Dhuha

>> Wednesday 23 November 2011





Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin  Hussein mendedahkan kumpulan 13 individu yang ditahan pihak berkuasa di Tawau, Sabah awal minggu ini di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sebagai amat berbahaya kepada keselamatan negara dan serantau.


Menurut beliau, kumpulan 13 individu terbabit termasuk enam warga asing "tidak takut mati" dan "mahu mati jihad" amat berbahaya bukan sahaja kepada rakyat Malaysia tetapi seluruh rantau Asia Tenggara.


"Kumpulan ini tidak takut mati dan sememangnya mereka mahu mati dalam jihad," katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis bersama pemimpin Parlimen Semberong di Felda Bukit Tongkat di Kluang.{Mkini}






Ulasan admin:-
Kalau ada bukti kukuh bawah mahkamah ini bukan negaro jakun ini negaro demokrasi berparlimen,jangan jadi alasan tahap tadika boleh rungkai.itulah islam kalau jihad memang nak syahid? adakah dalam parti sekular mahu ini semua.


Den tak lansung tak heran polis bertindak cam gitu.den tak rasa pelik perlakuan PDRM terhadap orang awam serupa itu,malah dihalang dari masuk masjid untuk menunaikan fardu zohor pun ada kes iaitu ketika BERSIH 2.0.


So ekau sebagai rakyat marhaen terimo lah hakikatnya kerajaan yang ada hari ini,ekau juga yang momangkah PRU lopeh-lopeh.Kerajaan adil kerajaan di sanjung kerajaan sekular kerajaan di pancung.{Video}

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER