Powered by Blogger.

Slogan terbaru bn untuk anak muda-tapi kami tak bodoh

>> Monday 21 November 2011



KUALA LUMPUR 20 Nov. – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melancarkan slogan baru Barisan Nasional (BN) khusus untuk menarik sokongan golongan muda kepada parti itu iaitu ‘BN Pilihan Orang Muda.’

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, Najib yang juga Pengerusi BN dan Presiden UMNO melancarkan slogan itu selepas menyampaikan Amanat Presiden kepada Pemuda dan Puteri UMNO 2011 di Pusat Dagangan Dunia Putra, di sini.

Khairy berkata, slogan itu akan digunakan oleh sayap Pemuda dan Puteri UMNO untuk menggerakkan jentera pilihan raya umum selain menarik undi golongan muda. - Utusan

Ulasan admin:-
Bagilah slogan ker hatta wang atau pangkat kami terima tetapi terima tapi nak bagi undi kepada Barisan Nasional tidak sesama skali,kami anak muda tak rela maruah kami tergadai,kami tak rela nak merosakkan aqidah kami demi kerana pangkah UMNO BN dalam pilihanraya.



Kami anak muda bukan macam zaman mahathir(kuku besi) kami tak sebodoh zaman paklah berselindung di belakang ISLAM HAD HARI apatah lagi kami nak terpedaya dengan one malaysian ala2 one Israel.kami sayang negara kami Malaysia dari tangan2 yang zalim lagi khianat.

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER