Powered by Blogger.

WALA',TAAT,THIQAH DIMUSUHI REFORM

>> Tuesday 2 March 2010

Mana tidaknya setiap kenyataan tuan guru atau mana-mana pimpinan mengeluarkan kenyataan...dan disokong oleh ahli pas akan dilabelkan sebagai pro UG atau lembu cucuk hidung...padahal lu wahai ahli pas bukan kah lu telah di bai'ah semasa mengisi borang keahlian pas.


Letih la gua main dengan pro reform ni...masih tak faham-faham...oklah...gua salah k...kita berdamai...kehkehkeh...tapi lu baca sini sebelum lu nak terajang gua k...tapi lu baca lah dengan perasaan hati yang tebuka jangan asyik berprasangka yang tu salah yang ni salah...sedangkan yang lu benci tu ahli pas juga...pimpinan lu juga...kata nak perjuang islam...masuk umno lah...kehkehkeh.


Gua rasa jelah,tajuk kat atas memang tak der pada diri lu olang semua kan...sebab lu join pas pun baru lagi selepas era reformasi je...lu mana tahu adab2 berjemaah...16 september lu tak bising pulak kenapa tak jadi...kejar sampai taiwan...bukan ker anwar telah tipu lu semua...yang pasal jumpa dalam gelap dengan umno (sumber belum di pasti) lu kecoh macam esok nak kiamat...yang dah terang pakai metal highlight...kenapa lu pro reform tak mengatur strategik peperangan menyerang anwar...ooppppps lupa, lu memang wala' pada anwar dari pemimpin sendiri kan...inilah pengkhianat dalam pas...tidak taat pada pemimpin sendiri.


Inilah pembawa kerosakan pada parti dan agama...lu pro reform belajarlah erti bersabar dan berprasangka baik... gua chow 

4 comments:

maubaca.ath.cx Tuesday, March 02, 2010  

aai .. cepat sgt letih tu KP ..

UG/REFORM > konservatif/klasik > moden/progresif > erdogan/taliban ..

yang pasti reform dlm PAS/PKR/DAP(PR) tetap harus berlaku ..

baik dr kepimpinan / strategi / pnyokong dll ..


esp di ganu ..

kalau tak kene makan dgn UBN hidup2 bhai ..

kalau nk wala' pun wala' la.. jgn wala' totok ..

naya ..

Anonymous,  Tuesday, March 02, 2010  

Salam,

Saya adalah blogger Sosialis Hijau. Saya mohon pada tuan untuk keluarkan link saya dari blog tuan kerana blog saya telah di ceroboh. Bukan saya yang menulis blog bermula pada 22/3/10. Saya mohon sangat2 jasa baik tuan keluarkan blog saya dengan segera.

Sila hubungi saya di 019-4342479 untuk apa2 pertanyaan.

Terima kasih

Anonymous,  Wednesday, March 03, 2010  

dey lembu, kalau kau nak walak sgt, kau walak le sorg2. yang kau sibuk sgt suruh org walak tu apasal? kalau ketua x pandai nak bercakap dean mickropon tak ke bodoh namanya. suruh presideng kau pegi karaoke nyanyi lagu ulik mayang dan melalaklah smp pagi. panggil tv3 skali. bodoh mcm lembu lepas tu nak suruh org ikut jadi lembu mcm kau pulak.

Na'im Nikmat Wednesday, March 03, 2010  

Contohilah Ikhwanul Muslimin senang cerita...

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER