Powered by Blogger.

TAMPARAN HEBAT BUAT ANWAR

>> Tuesday 2 March 2010

 Oleh:KetuaPolis

Dengan masalah  kes liwat yang cukup megaibkan diri beliau yang kini dalam pembicaraan belum selesai...kini pelbagai isu timbul dalam parti baru itu...mana tak  sakit kepalanya dengan melayan haram jaddah yang suka mencari masaalah dalam parti untuk menidakkan bersama parti itu.

Bagi gua itulah salah satu kifarah yang allah turunkan kat anwar mungkin selama ini semasa bersama umno dosa beliau dengan rakyat malaysia terlalu banyak...opsss sori lah kalau terasa mana kat luar tu...gua tembak apa saje.


Dengan kehebatan jentera2 kerajaan yang ada...mereka membuat apa saje untuk membunuh karier politik mp permatang pauh itu...namun gua kagum juga lah dengan kekentalan jiwa anwar ini menepis segala tohmahan dari parti pengkhianat itu.


Dalam perbicaraan kes liwat beliau...datang dengan isu permasalaahan baru dari parti pimpinan beliau dengan mp2 dan penyokong2 yang bermasaalah...ahli pkr yang terkenal dengan acara lompat galah...mp2 yang main tangkap muat semasa pru12 baru2 ini...mp2 entah datang dari background mana yang merasa simpati kepada beliau terus di angkat jadi calon...oooo biasalah parti baru...itulah alasan apabila di ajukan kepada ahli2 pkr.


Ini mungkin satu strategik umno semasa zaman paklah...penasihat dari kubang pasu terhasil hari ini...ahli2 umno yang sengaja keluar parti umno lompat masuk pkr lepas tu...tengoklah hari ini apa terjadi dengan parti itu...parti pkr hanyalah transit buat umno.

Kepada pkr lu jangan tunggu lama-lama...selidiki mana2 musuhmu dalam parti itu...bagi gua mereka inilah penjahanam,nak kata pengkhianat tk juga sebab mereka ini memang umno...berlakon masuk pkr lepas tu lompat... sebenarnya mereka2 ini bukan resign pun dari menjadi ahli umno...bagi gua mereka ini menjadi ahli dua parti...kehkehkeh alahai pkr hari2 kena tipu.

!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
!!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!


3 comments:

Akal Nadim Tuesday, March 02, 2010  

Politik pun mesti ada teras perjuangannya. Perjuangan untuk apa sebenarnya? Mesti jelas apa misionnya, mistio ada pelapis dan kader-kader parti yang sanggup berjuang atau bekerja.
Mesti jelas agenda politik baharu. Mesti mampu hadapi risiko perjuangan. Mesti mampu tahan asakan dan dugaan dari musuh. Musush tetap musuh biar pun dia boleh tolong kita. Politik bukan sekadar politik tetapi politik untuk kesejahteraan bangsa dan rakyat. Itu yang perlu difahami oleh semua yang sertai politik. Bukannya dfaham politik dengan akal kotor dan mengotorkan politik itu. Mana ada politik bersih...semua poplitik adalah kotor kerana ada tipu muslihat. kah..kah...kah..Melayu sudah mahu jai Yahudikah? Mahu jadikan politik itu kotor sekotornya?

kk Tuesday, March 02, 2010  

yes betul apa yang kp kata, nuar berahim banyak bersalah kepada pembangkang sewaktu menjadi menteri dulu, selepas ini laman kau ni kena sekeh le dengan penyokong nuar heheheh. selamatkan kepala dari kena sekeh.

dr dogol Tuesday, March 02, 2010  

mereka yang keluar parti sudah dapat rasa/pasti anwar akan ke Sg. Buloh jua. Tiada harapan PR. Tiada keyakinan keatas pimpinan lain dalam PR. Jadi masa depan yang menjamin bagi mereka join umno selain imbuhan yang boleh menyara anak bini sampai kojol.

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER