Powered by Blogger.

ANWAR MASIH KETUA PEMBANGKANG

>> Wednesday 3 March 2010

KUALA LUMPUR - Bekas ketua pembangkang dan anggota veteran DAP, Lim Kit Siang hari ini berkata Datuk Seri Anwar Ibrahim boleh kekal sebagai Ketua Pembangkang walaupun bilangan Anggota Parlimen dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkurangan daripada DAP.

"Bagi DAP, Anwar adalah sebagai pemimpin pembangkang di Parlimen walaupun jumlah Ahli Parlimen PKR kurang daripada 28 Ahli Parlimen DAP," katanya dalam blog dan Twitter.

note:-
Gua rasa elok juga anwar masih KP...kalau bagi TGHH mungkin PR makin bercelaru...maklum la ulamak mana boleh menjadi ketua2 ni...kolot,jumud,assobiyah....dan sikit-sikit baca hadis dan al-quran menjadi sandaran untuk memperkuatkan hujah mereka....So elok lah lim kit siang atau anwar,karpal singh atau khalid samad ke menjadi pahlawan dalam parlimen...tahniah anwar gomo jangan tak gomo...kehkehkeh

1 comments:

Anonymous,  Wednesday, March 03, 2010  

yg ni gua kurang setuju beb.. rasa gua takde masalah klu ulama jadi pemimpim. zaman nabi dan zaman sahabt dulu kita boleh ambik contoh.. depa baca hadis dan al - quran untuk tunjukkan bukti dan fakta supaya takda sapa yg boeh pertikaikan. hehe.. tu gua rasa la..

Gua tetap cam ni.. Tembak Tak Mati Punya..

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER