Powered by Blogger.

PROJEK LANGGAR NIK AZIZ PART 2

>> Tuesday 23 February 2010

 Oleh:KetuaPolis

Buat masa ni  tiada seorang pun yang berani menyahut cabaran gua yang agak keras lagi panas...persoalannya kenapa timbul dalam hal nak langgar nik aziz...dan persoalannya kenapa mesti langgar hadi...dan lagi persoalan yang bahalol kenapa mesti ada pas reform.

kenapa dan kenapa...dalam projek langgar hadi sudah terisi nama ahli-ahli yang follow akan membuat rombongan ke rusila...dalam projek buang masa dan gila yang memperbaharui pas kononnya tuan presiden pas reform yb husam musa lah...kehkehkeh kenapa semua ini perlu lakukan....dan kenapa projek langgar nik aziz geng2 langgar hadi dengan geng pas reform tak berani nak join ka?...kahkahkah

Dua geng ni sudah hilang kemaluan...lu berani lu join la...minggu depan gua nak pi kota bharu,pulau melaka kasi itu nik aziz rasmi gua punya projek...kehkehkeh ada beran...weh..weh..weh lu ingat gua cakap kosong ka ha...gua punya projek gua sudah bincang sama itu husam musa maa...trak percaya tanya sama itu merah tinta.

gua punya kertas kerja hampir siap dah 80%...lagi 2-3 hari gua punya kertas kerja siap...ok kalau lu berani join gua lu isi ini borang kasi send my email .


nama:____
blog:_____
no fon:____
alamtat :____


tq 
!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
 !!!...
Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!





2 comments:

Shahr Albatnani Tuesday, February 23, 2010  

Projek Langgar YAB Ahmad Said tak de ke?

Langgar Wisma, kurang-kurang kalu tak jadi gi langgar pun...gi mintak duit ehsan pun tak pe...

Unknown Wednesday, February 24, 2010  

nanti wa launhcing skit masa lg

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER